Η κορυφαία έκδοση της Α-Class ολοκληρώνει τις δοκιμές εξέλιξής, ούσα έτοιμη για την επίσημη πρεμιέρα της μέσα στους προσεχείς μήνες.
Λίγοι μήνες έχουν περάσει από τότε που η Mercedes-AMG ανήρτησε στο διαδίκτυο ένα αρκούντως αποκαλυπτικό βίντεο της νέας Α45, στο οποίο το γερμανικό hatch μας επιδείκνυε με περισσό καμάρι τις οδηγικές αρετές του. Και ειδικότερα εκείνες που προκύπτουν στην πίστα με την αμέριστη αρωγή του drift mode με το οποίο θα εξοπλίζεται. Παράλληλα με τις αποκαλύψεις αυτές, το αφεντικό της AMG, Tobias Moers, έχει πολλάκις διαβεβαιώσει μέσω δηλώσεών του πως η νέα Α45 θα διαθέτει ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με 8 στο σύνολο σχέσεις με «πολλές βελτιώσεις και αλλαγές σε σχέση με ό,τι ξέρουμε μέχρι σήμερα» (σ.σ.: θυμίζουμε πως το 7τάχυτο Speedshift DCT 7G είναι σήμερα αυτό που συνοδεύει τον 2λιτρο κινητήρα τούρμπο των 306 ίππων της νέας Α35)
Σε κάθε περίπτωση, το πλέον ενδιαφέρον στοιχείο για το κορυφαίο μοντέλο της οικογένειας «Α» είναι το ανανεωμένο σύστημα τετρακίνησης 4Matic με το οποίο θα εξοπλίζεται. Για αυτό, ο Tobias Moers δήλωσε πως θα δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό «να πηγαίνει με το πλάι», κάτι που με απλά λόγια σημαίνει… Drift Mode, χαρακτηριστικό που είδαμε να εφαρμόζεται και στην περίπτωση της Ε 63 AMG.
Σύμφωνα με τις μέχρι τώρα αποκαλύψεις, ο 2λιτρος κινητήρας της νέας Mecedes-AMG A45 θα είναι διαθέσιμος – κατά την πάγια τακτική των Γερμανών – σε δύο εκδόσεις: την απλή και την S. Στην πρώτη περίπτωση η ισχύς του θα ανέρχεται στους 387 ίππους και στη δεύτερη, χάρη στο πουσάρισμά του, στου 421 ίππους.
Από εκεί και πέρα, ο Tobias Moers έχει ήδη προαναγγείλει την έλευση μιας ανανεωμένης εκδοχής του συστήματος πολυμέσων ΜBUX, το οποίο θα διαθέτει επιπλέον λειτουργίες και δυνατότητες (λέγε με sport mode) που θα συνάδουν με τον έντονα σπορ χαρακτήρα της Α45._X.A.