Η BMW δίνει η ίδια στη δημοσιότητα τις πρώτες καμουφλαρισμένες φωτογραφίες της νέας Z4 μαζί με πολύτιμες πληροφορίες που αφορούν στις τεχνικές περγαμηνές της.
Τη γνωστή εκδήλωση στο Pebble Beach των ΗΠΑ και όχι κάποια Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου φαίνεται να επιλέγει η BMW προκειμένου να παρουσιάσει τη νέα Ζ4, ένα αυτοκίνητο που εξελίχθηκε παράλληλα με τη νέα Toyota Supra, με την οποία μοιράζεται το πάτωμα αλλά και πλήθος μηχανικών μερών και συστημάτων. Προς το παρόν, το γερμανικό εργοστάσιο περιορίζεται σε γενικές δηλώσεις που αφορούν στο τεχνολογικό ποιόν της κατασκευής και ειδικότερα σε εκείνο που αφορούν στην κορυφαία έκδοση M40i που θα μοιράζεται λύσεις που είδαμε στις υπάρχουσες εκδοχές των Μ3/Μ4.
Εντούτοις, η έκδοση sDrive20i θα κινείται από έναν υπερτροφοδοτούμενο 2λιτρο και 4κύλινδρο κινητήρα βενζίνης του BMW Group, ο οποίος θα είναι ρυθμισμένος ώστε να αποδίδει ισχύ κοντά στους 250 ίππους. «Παρών» στην sDrive30i θα είναι και ο γνωστός 3λιτρος εν σειρά κινητήρας της Μ240i, ο οποίος θα αποδίδει περί τους 350 ίππους. Αμφότεροι, και συνολικά όλη η γκάμα των Z4/Cupra, θα συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων που έχει εξελίξει ο Γερμανός κατασκευαστής σε συνεργασία με την ZF –χειροκίνητες εκδόσεις δεν προβλέπονται.
Η κορυφαία έκδοση, η οποία θα φέρει την ονομασία M40i θα κινείται από 3λιτρο επίσης κινητήρα, η ισχύς του οποίου παραμένει ακόμα αδιευκρίνιστη. Μολαταύτα, όλα δείχνουν πως η τελευταία θα προσεγγίζει τους 360 ίππους πλησιάζοντας εκείνη της «τρέχουσας» Μ2. Η συγκεκριμένη μάλιστα εκδοχή της νέας Ζ4 θα δανείζεται από τις Μ3/Μ4 τη διάταξη του μπροστινού τους άξονα, τα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ, ακόμα και τα ελαστικά Pilot Super Sport της Michelin, ενώ στον πίσω άξονα χαρακτηριστική θα είναι η παρουσία ενός ηλεκτρονικά ελεγχόμενου διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης. Από το πάντοτε δραστήριο τμήμα του M Division θα προέρχεται και το σύστημα πέδησης της εν λόγω έκδοσης.
Όπως χαρακτηριστικά επισημαίνουν οι Βαυαροί που σήμερα έδωσαν στη δημοσιότητα ένα πλήρες «σετ» φωτογραφιών της νέας Ζ4 στη γνωστή πίστα του Miramas στη N. Γαλλία, η Μ40i θα είναι μία έκδοση που θα «βλέπει» απευθείας την Porsche Boxster. Συνολικά, πρόκειται για ένα εντελώς νέο μοντέλο σε σχέση με εκείνο που αντικαθιστά, με τους δημιουργούς της Z4 τρίτης να τονίζουν με καμάρι πως οι μόνες ομοιότητες ανάμεσα στις MkII και MKII εκδοχές περιορίζονται αποκλειστικά και μόνο στο επίσημο… όνομά τους. Με ανάλογη υπερηφάνεια, οι Γερμανοί δεν παρέλειψαν να σημειώσουν πως η νέα Ζ4 διαθέτει καλύτερη ακαμψία από την Μ240i και ταυτόσημη με εκείνη της «κλειστής» Μ4.
O οδηγός της νέας BMW Z4 έχει στη διάθεσή του τρία προγράμματα λειτουργίας που μεταβάλλουν τα χαρακτηριστικά απόδοσης της ανάρτησης, του κινητήρα και του κιβωτίου, τα Comfort, Sport και Sport Plus. Χωρίς να ανακοινώνονται ακριβή νούμερα, η νέα BMW Z4 είναι μακρύτερη και πλατύτερη από την προκάτοχό της διαθέτοντας ελαφρώς μικρότερο μεταξόνιο. Μειωμένο κατά περίπου 50 κιλά είναι και το βάρος της, κι αυτό παρά τις ενισχύσεις στο αμάξωμα και τον υπερ-πλήρη εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας- ενώ ακόμα πιο χαμηλά έχει οριστεί και το κέντρο βάρους της. Φυσικά, η αναδιπλούμενη οροφή είναι υφασμάτινη εξοικονομώντας πάνω από 60 κιλά σε σχέση με τις αντίστοιχες μεταλλικές._Χ.Α.