Τι νέο περιμένουμε από τη Seat μετά το ντεμπούτο του νέου Ibiza; Ένα μικρό crossover, ένα σπορ SUV μεγαλύτερο του Ateca, αλλά και σταδιακά τον «εξηλεκτρισμό» της γκάμας που θα ξεκινήσει, κατά πάσα πιθανότητα, με το μικρο-μεσαίο Leon.
Μιλώντας σε εκπροσώπους του αυτοκινητικού Τύπου που χθες έδωσαν το «παρών» στην επίσημη πρεμιέρα του νέου Ibiza στην πόλη της Βαρκελώνης, ο Luca de Meo, ο άνθρωπος που σήμερα κρατά στα χέρια του τις τύχες της ισπανικής εταιρείας, δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στα μελλοντικά πλάνα της μάρκας αποκαλύπτοντας πολλά από τα επερχόμενα «χτυπήματά» της. Σε αυτά, πέραν του νέου Arona, το οποίο θα παρουσιαστεί σε έναν περίπου χρόνο από σήμερα αποτελώντας την crossover παραλλαγή του νέου Ibiza, περιλαμβάνεται η εξέλιξη ενός «μεγάλου» SUV με σπορ χαρακτηριστικά, το οποίο θα τοποθετηθεί στην κορυφή της γκάμας. Όπως αποκάλυψε ο CEO της εταιρείας, το όλο εγχείρημα είναι πολύ πιθανό να παραπέμπει σε χαρακτήρα στην… Porsche Macan, διαθέτοντας κάτω από το εμπρός καπό έναν κινητήρα με ισχύ κοντά στους 300 ίππους.
«Θα είναι μια μίξη ενός σπορ αυτοκινήτου και ενός SUV. Αυτή είναι μια κατηγορία την οποία βλέπουμε να αναπτύσσεται», δήλωσε χαρακτηριστικά ο ισχυρός άνδρας της εταιρείας.
Δεν αποκλείεται, μάλιστα, το νέο αυτό SUV να διατίθεται και με 7θέσια διάταξη καθισμάτων στο εσωτερικό του.
«Γιατί να μην δώσουμε τη δυνατότητα για δύο επιπλέον θέσεις ακόμα κι αν αυτές δεν χρησιμοποιούνται;», δήλωσε ο De Meo.
Την ίδια στιγμή, o CEO της Seat εμφανίστηκε εξαιρετικά… διστακτικός απέναντι στο ενδεχόμενο να δούμε στο εγγύς μέλλον ένα σπορ σεντάν μοντέλο με τα σήματα της Seat.
«Δεν υπάρχει καμία σύγκριση στη δυναμική που παρουσιάζει σήμερα η κατηγορία των SUV απέναντι σε εκείνη των σεντάν».
Υπό το πρίσμα αυτό, πολύ πιθανό είναι να δούμε το 4θυρο Toledo να παίρνει σύντομα το δρόμο για τα… αποδυτήρια με αφορμή το δυσοίωνο μέλλον της κλάσης και κατ’ επέκταση τις όχι και τόσο ικανοποιητικές πωλήσεις του στο ευρωπαϊκό αυτοκινητικό γίγνεσθαι.
Σε ότι αφορά στο «ηλεκτρικό μέλλον» της ισπανικής εταιρείας, ο επικεφαλής του τμήματος μηχανολογικής εξέλιξης της Seat, Matthias Rabe, δήλωσε πως το πρώτο μοντέλο της μάρκας με μηδενικούς ρύπους αναμένεται να παρουσιαστεί το 2019 βασιζόμενο στις υπάρχουσες μέχρι και αυτή τη στιγμή λύσεις και «δομές» του γερμανικού Ομίλου. Ήτοι, στην πλατφόρμα MQB, αλλά και στις «ηλεκτρικές τεχνολογίες» που έχουμε ήδη δει στα VW e-Golf και Audi A3 e-tron. Κάτι που αυτομάτως καθιστά το μικρο-μεσαίο Leon ως το βασικό υποψήφιο μοντέλο που θα εντάξει τους Ισπανούς στο… χορό των ηλεκτρικών αυτοκινήτων._Χ.Α.