X
Επικαιρότητα

Αβέβαιο το μέλλον για το VW Blue Sport

To projet της VW που αφορά στην κατασκευή ενός πισωκίνητου roadster με τον κινητήρα τοποθετημένο στο κέντρο (βλ. Blue Sport) είναι πολύ πιθανό να μείνει τελικά στα χαρτιά.

Σύμφωνα με έγκυρα βρετανικά δημοσιεύματα, το projet της VW που αφορά στην κατασκευή ενός πισωκίνητου roadster με τον κινητήρα τοποθετημένο στο κέντρο (βλ. Blue Sport) είναι πολύ πιθανό να μείνει τελικά στα χαρτιά.

Οι απανταχού λάτρεις των σπορ κατασκευών (πολύ περισσότερο μάλιστα, εκείνοι των 2θέσιων ανοιχτών αυτοκινήτων) ασφαλώς και θα θυμούνται το κομψό πρωτότυπο μοντέλο Blue Sport, το οποίο είχε παρουσιάσει για πρώτη φορά η VW στην Έκθεση του Ντιτρόιτ, το 2009. Έκτοτε, πολλά έχουν γραφτεί στον διεθνλη αυτοκινητικό Τύπο αναφορικά με τις προοπτικές και την… τύχη ενγένει του εν λόγω αυτοκινήτου, το οποίο, αν και παραμένει μέχρι και σήμερα στο στάδιο του πρωτοτύπου, κατάφερε από την πρώτη κιόλας στιγμή, χάρη στις υψηλές περγαμηνές του (βλ. 2θεσιο με μαλακή οροφή, κίνηση στους πίσω τροχούς και κινητήρας τοποθετημένος στο κέντρο) να διεγείρει τους οπαδούς της σπορ οδήγησης. Τρία λοιπόν χρόνια μετά και με δεδομένη την εσωτερική «κόντρα» στους κόλπους του VW Group αναφορικά με το ποια εταιρεία (ή εταιρείες) θα προσθέσει τελικά ένα μοντέλο σαν το Blue Sport στη γκάμα των διαθέσιμων μοντέλων της, το μέλλον του Blue Sport καθίσταται πλέον αβέβαιο. Οι λόγοι που ενδεχομένως θα οδηγήσουν στην «ακύρωση» του όλου project αποδεικνύεται πως είναι, σύμφωνα πάντα με δηλώσεις των ίδιων των ιθυνόντων του VW Group, καθαρά εμπορικοί (και σε καμία απολύτως περίπτωση τεχνικοί, μιας και τα πάντα στον τομέα αυτό, όπως διαβεβαίωσε ο επικεφαλής της VW Αμερικής, είναι ήδη έτοιμα!), καθώς, σύμφωνα με τις έως τώρα εκτιμήσεις, η προβλεπόμενη ζήτηση για ένα τέτοιο μοντέλο δεν αναμένεται να είναι τέτοια ώστε να καλυφθεί μέσω αυτών η επένδυση και το συνολικό ενγένει κόστος για την κατασκευή του. Το «μαγικό» πάντως νούμερο, που αναμένεται, εφόσον θεωρηθεί εφικτό, ότι θα να δώσει το πράσινο φως για την παραγωγή του Blue Sport υπό τη σκέπη της VW, είναι, με βάση τους υπολογισμούς των ανθρώπων της, η πώληση σε παγκόσμιο επίπεδο περί των 50.000 αντιτύπων σε ετήσια βάση, τιμή όμως που προς το παρόν κρίνεται ως υπερβολικά… αισιόδοξη έχοντες ως δεδομένες τόση την οικονομική συγκυρία στη γηραιά ήπειρο, όσο και τις «ιδιαίτερες» προτιμήσεις των αγοραστών του είδους στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού.

Συν τοις άλλοις, στον παραπάνω ύφαλο πρέπει να προσθέσουμε και τις επιφυλάξεις τις οποίες έχει διατυπώσει μέσω διαρροών –και όχι μόνο- η Porsche, η οποία φαίνεται να υποστηρίζει πως η ένταξη ενός μικρού roadster στα πρότυπα του Blue Sport στη γκάμα των διαθέσιμων μοντέλων της (και μάλιστα, ως συνεχιστής της θρυλικής 4κύλινδρης Porsche 550) ενδεχομένως να βλάψει τις πωλήσεις της μεγαλύτερης Boxster, που μάλιστα ετοιμάζεται να λανσαριστεί εκ νέου μέσα στο 2012. Στον αντίποδα, ωστόσο, η Audi βλέπει με θετικό… μάτι την κατασκευή ενός «μικρού» R8 (πιθανότητα, ως R4). Όπως και να ʽχει, πάντως, το όλο θέμα φαίνεται ότι είναι ακόμα ανοιχτό. Μείνετε συντονισμένοι, λοιπόν, για ό,τι νεότερο!


Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!