Η σχεδιαστική μελέτη «Audi TT Clubsport Quattro» στόχο έχει να εξυψώσει το TT Roadster σε μια αγνή οδηγική μηχανή. Το παρμπρίζ έχει κρατηθεί εξαιρετικά χαμηλά, σκοπίμως, παραπέμποντας στην εικόνα ενός speedster.
Τα τέσσερα «δαχτυλίδια» του λογότυπου δεν είναι τοποθετημένα στο πλέγμα, όπως στα περισσότερα μοντέλα της Audi, αλλά στο καπό. Το σύστημα των δύο εξατμίσεων με το οβάλ σχήμα θυμίζει τα σπορ Audi, όπως το RS4.
To ΤΤ Clubsport Quattro ανοίγει με τηλεχειριστήριο. Οι τροχοί των 20 ιντσών με ελαστικά διαστάσεων 265/30 R20 τονίζουν τη δυναμική εμφάνιση του αυτοκινήτου, όπως και το μετατρόχιο που έχει αυξηθεί συνολικά κατά 80 χλστ.
Αγωνιστικά καθίσματα τύπου bucket προσφέρονται και για τους δύο επιβάτες. Η χρήση του αλουμινίου είναι χαρακτηριστική της Audi. Ξεκινάει με το τιμόνι που είναι στολισμένο με δύο ακτίνες από αυτό το ελαφρύ μέταλλο. Επίσης, από αλουμίνιο είναι τα ποδωστήρια και τα χερούλια της πόρτας.
Ο κινητήρας του είναι υπερτροφοδοτούμενος τετρακύλινδρος, με ισχύ 300 ίππων. Κιβώτιο ταχυτήτων είναι το «s-tronic», που αλλάζει σχέσεις πραγματικά χωρίς να διακόπτεται η ροή της δύναμης. Οι έξι ταχύτητες μπορούν επίσης να αλλάξουν χειροκίνητα, με αλλαγές που χρειάζονται απλά δέκατα του δευτερολέπτου.
Κεραμικά φρένα έχουν τοποθετηθεί στο ΤΤ, τα οποία προσφέρονται ήδη στο RS4, στο A8 και στο S8. _Τ.Κ.