X
Επικαιρότητα

Audi RS5

Πλαισιώνοντας ιδανικά για την περίσταση τη γνωστή οικογένεια μοντέλων «RS», οι Γερμανοί παρουσιάζουν στη Γενεύη την κορυφαία έκδοση του Α5.

Πλαισιώνοντας ιδανικά για την περίσταση τη γνωστή οικογένεια μοντέλων «RS», οι Γερμανοί παρουσιάζουν για πρώτη φορά το καθ’ όλα εντυπωσιακό αυτό κουπέ τους, το οποίο φιλοξενεί κάτω από το εμπρός καπό έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα, με 8 κυλίνδρους σε διάταξη V, απόδοσης 450 ίππων στις 8.250 σ.α.λ. Ο FSi κινητήρας (βλ. σύστημα άμεσου ψεκασμού του καυσίμου), ο οποίος εξασφαλίζει στο αμάξωμα των 1.725 κιλών επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 4,6 δλ. και τελική ταχύτητα 250 χλμ./ώρα (εφόσον ο πελάτης το επιθυμεί, ο ηλεκτρονικός κόφτης καταργείται αυξάνοντας την παραπάνω τιμή κατά 30 επιπλέον χμλμ./ώρα), έχει χωρητικότητα 4,2 λίτρα καταναλώνοντας μόλις 10,8 λίτ./100 χλμ., σύμφωνα με το εργοστάσιο.
Όπως ανακοινώνει η εταιρεία, το RS5 και ο εν λόγω κινητήρας θα συνδυάζονται αποκλειστικά με το γνωστό S tronic 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη της Audi. Σημείο αναφοράς ωστόσο στο νέο RS5 είναι το πρωτοεμφανιζόμενο κεντρικό διαφορικό, που φέρει την ονομασία crown-gear center differential και παρέχει την δυνατότητα κατανομής της ροπής του V8 το πολύ έως 70% εμπρός ή το πολύ έως 85% πίσω, ανάλογα με τις συνθήκες. Υπό «φυσιολογικούς» ρυθμούς κίνησης, η κατανομή είναι τα τάξης του 40/60 αντίστοιχα.

Επικουρικά, με στόχο την ενίσχυση των σπορτίφ χαρακτηριστικών του αυτοκινήτου, η Audi προσφέρει τη δυνατότητα τοποθέτησης μπλοκέ πίσω διαφορικού, το οποίο, σε οριακές καταστάσεις, αποφασίζει για τη διανομή της ροπής στους αντίστοιχους τροχούς. Κλείνοντας, αξίζει να αναφέρουμε πως, όπως φαίνεται και στις φωτογραφίες, οι επιλογές είναι αρκούντως επιθετικές, διαφοροποιώντας το κορυφαίο σήμερα A5 σε σχέση με τα ταπεινότερα αδέλφια του.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!