Η Audi AG πέτυχε νέο ρεκόρ πωλήσεων το 2015, αφού παρέδωσε παγκοσμίως 1.803.250 αυτοκίνητα (αύξηση 3,6%).
Το αποτέλεσμα αυτό επιτεύχθηκε παρά το γεγονός ότι τα νέα Audi A4, Q7 και R8 δεν ήταν διαθέσιμα ταυτόχρονα σε όλες τις αγορές του κόσμου. Η Audi ήταν η πιο επιτυχημένη premium μάρκα σε Ευρώπη και Κίνα, ενώ στο Ηνωμένο Βασίλειο οι πωλήσεις αυξήθηκαν με διπλάσιο ρυθμό. Τον Δεκέμβριο, 158.450 πελάτες παγκοσμίως, επέλεξαν την Audi αυξάνοντας τις πωλήσεις της κατά 5,6%.
Με πωλήσεις 1.8 εκατομμύρια, καταφέραμε να ξεπεράσουμε τον αρχικό μας στόχο των 1.5 εκατομμυρίων κατά 300.000 αυτοκίνητα. Το 2015 απέδειξε ότι η Audi είναι στο σωστό δρόμο και σε θέση να κυριαρχήσει με επιτυχία στις προκλήσεις της νέα χρονιάς, δήλωσε ο Rupert Stadler, πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της Audi AG. Ο επικεφαλής πωλήσεων Dietmar Voggenreiter, σχολίασε: Στην Ασία, προσαρμοστήκαμε στον αργό ρυθμό της αγοράς, ενώ στις ΗΠΑ και στην Ευρώπη τέθηκαν με επιτυχία οι βάσεις για περαιτέρω ανάπτυξη.
Η Audi λάνσαρε το 2015, τις νέες γενιές του A4, το Νοέμβριο στην κεντρική Ευρώπη (στις υπόλοιπες αγορές του κόσμου θα παρουσιαστεί μέσα στο 2016) και του Q7 τον Ιούνιο αντίστοιχα (στην Κίνα παρουσιάστηκε στο τέλος του 2015 ενώ στις ΗΠΑ και τις υπόλοιπες αγορές θα παρουσιαστεί μέσα στο 2016). Η οικογένεια SUV της Audi, για άλλη μια φορά, αυξήθηκε το 2015 κατά 6% για όλα τα μοντέλα Q με περίπου 537.950 αυτοκίνητα παγκοσμίως. Όλες οι εκδόσεις του A3 συνέβαλαν στην αύξηση των πωλήσεων της μάρκας κατά 20,3% με περίπου 372.750 αυτοκίνητα. Επιπλέον, με παραδόσεις περίπου 29.950 αυτοκινήτων (+87%), το ΤΤ ήταν το best-selling compact sport αυτοκίνητο στην premium αγορά.