Η απόκτηση ενός Audi Sport Quattro αποτελεί όνειρο για πολλούς λάτρεις της αυτοκίνησης, με τη σπανιότητα και την ιστορία που υπάρχει πίσω από το συγκεκριμένο αυτοκίνητο να έχει δημιουργήσει έναν θρύλο. Ωστόσο ελάχιστοι έχουν την οικονομική δυνατότητα για να κάνουν πραγματικότητα αυτό το όνειρο. Ή μήπως όχι;
Το 1976-1977, οι μηχανικοί της Audi συνέλαβαν το concept του quattro. Το quattro ήταν το πρώτο αυτοκίνητο με τετρακίνηση και υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα. Κατά την εξέλιξη του αυτοκινήτου, η Audi συμμετείχε στο Janner Rally στην Αυστρία το 1980, όπου ο Αυστριακός Franz Wittmann πήρε τη νίκη και μάλιστα με προβάδισμα 21 λεπτών.
Η συνέχεια είναι λίγο πολύ γνωστή, η Audi με το quattro μεσουρανούσε στους αγώνες ράλλυ μέχρι και το 1987 όπου αποφάσισε να αποχωρήσει από το άθλημα. Τα μοντέλα με τα οποία η Γερμανική εταιρεία έλαβε μέρος στους αγώνες (Audi Quattro, Audi Quattro A1, Audi Quattro A2, Audi Sport Quattrο, Audi Sport Quattro S1, Audi Sport Quattro S1 E2, Audi Sport Quattro S1 E2 Pikes Peak) έμειναν για πάντα στην ιστορία, ενώ συγχρόνως η αξία των εν λόγω μοντέλων εκτοξεύθηκε σε δυσθεώρητα ύψη. Ακόμη και η πολιτική εκδοχή του Audi Sport Quattro απέκτησε τεράστια αξία καθώς είχε περιορισμένη παραγωγή.
Με μόλις 214 Audi Sport Quattro να κατασκευάζονται οι πιθανότητες να φτάσει ένα από αυτά σε κάποιον κοινό θνητό ήταν απειροελάχιστες. Επιπρόσθετα κάποια από τα μοντέλα λόγω της σπανιότητας τους, έφτασαν να δημοπρατούνται σε εξωπραγματικές τιμές. Ως εκ τούτου η απόκτηση ενός σπάνιου κομματιού της ιστορίας της αυτοκίνησης ήταν αδύνατη.
Όλα αυτά όμως ανήκουν στο παρελθόν καθώς μέσω της γερμανικής εταιρείας LCE High Performance με έδρα το Markdorf, μπορεί κάποιος σήμερα να αποκτήσει μια κορυφαίας ποιότητας ρέπλικα ενός Audi Sport Quattro. Η εν λόγω εταιρεία κατασκευάζει από την αρχή τις συγκεκριμένες ρέπλικες είτε για πολιτική χρήση είτε για αγωνιστική. Η τιμή για την κατασκευή μιας ρέπλικα Audi Sport Quattro ξεκινά από τα 140.000 ευρώ, ωστόσο αν αναλογιστούμε τις τιμές που υπάρχουν εκεί έξω στους οίκους δημοπρασίας, τότε μιλάμε για ευκαιρία.
Οι ρέπλικες Audi Sport Quattro της LCE High Performance, έχουν διάφορες εκδόσεις και αυτό είναι κάτι που οι υποψήφιοι αγοραστές θα εκτιμήσουν. Η βασική έκδοση, γνωστή ως Variant 1, αποδίδει 220 ίππους από έναν κινητήρα 2,2 λίτρων και συνοδεύεται από χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων και τετρακίνηση. Ακόμη και αυτή η βασική έκδοση περιλαμβάνει roll cage, ενώ το αμάξωμα είναι φτιαγμένο από Kevlar.
Στην έκδοση Variant 2, οι επιδόσεις αρχίζουν να πλησιάζουν αυτές του αρχικού Audi Sport Quattro. Οι 350 ίπποι της συγκεκριμένης έκδοσης μπορούν κάλλιστα να αυξηθούν στους 450 καθώς υπάρχει η δυνατότητα αντικατάστασης του κινητήρα με έναν κινητήρα χωριτικότητας 2,5 λίτρων. Το αμάξωμα το οποίο είναι φτιαγμένο από ανθρακονήματα έχει βοηθήσει στη μείωση του βάρους (2.200 κιλά), ενώ οι ρυθμιζόμενες αναρτήσεις της KW και τα υπερσύγχρονα φρένα της Brembo κάνουν τη συγκεκριμένη έκδοση κατάλληλη και για χρήση πίστας.
Από εκεί και πέρα οι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν έναν κινητήρα απόδοσης 750 ίππους, ο οποίος χαρίζει στο Audi Sport Quattro τρομερές επιδόσεις, για τα 0-100 η εν λόγω ρέπλικα χρειάζεται μόλις 3 δευτερόλεπτα! Υπάρχουν επίσης εκδόσεις για αγωνιστική χρήση όπως αυτή του μεταγενέστερου Audi Sport Quattro S1 E2 αλλά και αυτή του Audi Sport Quattro S1 E2 Pikes Peak που οδήγησε στη φημισμένη Ανάβαση στο Κολοράντο των Η.Π.Α. ο Walter Röhrl το 1987.
Χάρη στη LCE High Performance το όνειρο απόκτησης ενός σπάνιου μοντέλου της αυτοκίνησης μπορεί εν τέλει να γίνει πραγματικότητα.