Η αιτία εντοπίζεται στους ελαττωματικούς αερόσακους της ιαπωνικής Takata.
Και στις δύο περιπτώσεις, πρόκειται για μια προληπτική, όπως χαρακτηρίζεται κίνηση, η οποία όμως, εμμέσως πλην σαφώς, υπαγορεύτηκε στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού ύστερα από συστάσεις της αμερικάνικης υπηρεσίας National Highway Traffic Safety Administration (NHTSA).
Στην περίπτωση των Γερμανών της Mercedes, η ανάκληση αφορά σε 840.000 οχήματά της, εκ των οποίων τα 705.000 είναι επιβατικά και τα υπόλοιπα ελαφρά φορτηγά. Στη σχετική ανακοίνωση, ωστόσο, δεν διευκρινίζεται για ποια μοντέλα πρόκειται, ούτε για τη χρονολογία κατασκευής τους.
Σε ότι αφορά στην Audi, η ανάκληση είναι πιο μικρή με απόλυτα αριθμητικά δεδομένα, καθώς περιορίζεται σε περίπου 170.000 μονάδες. Σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας, το πρόβλημα εντοπίζεται στους εμπρός πλευρικούς αερόσακους μοντέλων που κατασκευάστηκαν το 2014 και το 2015 και ήδη κυκλοφορούν στην αγορά των ΗΠΑ.
Να θυμίσουμε πως σε αντίστοιχες κινήσεις έχουν ήδη προβεί η Honda, η Ford και η Mazda._X.A.