Ειδικά για την περίπτση των RS6 Avant και RS7, το βελτιωτικό πακέτο «Plus» της Audi αλλάζει όνομα. Όχι όμως και ουσία.
Η σημαντικότερη διαφοροποίηση της εν λόγω έκδοσης αφορά ασφαλώς στον 4λιτρο twin turbo V8 κινητήρα που φιλοξενείται κάτω από το καπό των δύο αυτοκινήτων, ο οποίος αποδίδει πλέον 605 ίππους, ήτοι 45 επιπλέον σε σχέση με τον «απλό», σε συνδυασμό με 700 Nm ροπής, που μπορούν μάλιστα να αυξηθούν σε λειτουργία overboost στα 750. Σύμφωνα με τα όσα επίσημα ανακοινώνει η Audi, αμφότερα μπορούν να επιταχύνουν πλέον από στάση έως τα πρώτα 100 και 200 χλμ./ώρα σε χρόνο μόλις 3,7 και 12,1 δλ., αντίστοιχα. Η τελική ταχύτητα δεν συνεχίζει, όπως στα «ταπεινά» RS6 Avant και RS7 να ελέγχεται ηλεκτρονικά στο φράγμα των 250 χλμ./ώρα, καθώς η αφαίρεση του σχετικού περιοριστή… χαρίζει, αντίστοιχα, 30 και 55 επιπλέον χλμ./ώρα. Η βελτίωση στην απόδοση έρχεται ως αποτέλεσμα της διαφοροποίησης της ρύθμισης της ηλεκτρονικής μονάδας ελέγχου του κινητήρα, ο οποίος συνεχίζει να συνεργάζεται με το γνώριμο αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων (βλ. Tiptronic) της εταιρείας.
Από εκεί και πέρα, ο V8 «στέλνει» την ισχύ του σε όλους τους τροχούς μέσω του γνωστού συστήματος μόνιμης τετρακίνησης Quattro με κατανομή υπό φυσιολογικές συνθήκες 40/60 εμπρός/πίσω. Το σπορ μπλοκέ πίσω διαφορικό παραμένει στη λίστα του προαιρετικού εξοπλισμού, όπως και τα κεραμικά φρένα, όχι όμως η αερανάρτηση, αλλά και οι αλουμινένιοι τροχοί των 21 ιντσών, που συνδυάζονται με ελαστικά 285/30 για το «οικογενειακό» RS6 και 275/30 για το 4θυρο κουπέ RS7._Χ.Α.