top icon
Επικαιρότητα

Audi: Ανανέωση για TT, A3 και Q7

Περιορισμένες σχεδιαστικές αλλαγές και κατά περίπτωση αναβαθμίσεις σε κινητήρες και συστήματα μετάδοσης, χαρακτηρίζουν τα ανανεωμένα TT Coupe και Roadster, A3, A3 Sportback και Q7.

Οι περιορισμένης έκτασης σχεδιαστικές αλλαγές, αλλά κυρίως οι κατά περίπτωση αναβαθμίσεις σε κινητήρες και συστήματα μετάδοσης, αποτελούν τα κυρίαρχα γνωρίσματα των ανανεωμένων στα σημεία Audi TT Coupe/Roadster, A3/A3 Sportback και Q7.
 
Στην περίπτωση των TT Coupe/Roadster και αρχικά στον τομέα της σχεδίασης, τα νέα αφορούν στον ανασχεδιασμένο και πιο γωνιώδη πλέον εμπρός προφυλακτήρα και των δύο τύπων αμαξώματος, ο οποίος ενσωματώνει τώρα μεγαλύτερες και πιο εντυπωσιακές εισαγωγές αέρα στο κάτω μέρος του. Από εκεί και πέρα, τα αντίστοιχα φωτιστικά σώματα ακολουθούν και αυτά με τη σειρά τους τη γνώριμη, από τα υπόλοιπα μοντέλα της γκάμας, «τακτική» των Γερμανών της Audi υιοθετώντας την τεχνολογία LED. Πίσω, οι διαφορές εντοπίζονται κυρίως στη νέα μορφή του αεροδυναμικού διαχύτη, ο οποίος είναι προσαρμοσμένος στο κάτω τμήμα του αντίστοιχου προφυλακτήρα. Σε ότι τώρα αφορά τις διαστάσεις, η μόνη μεταβολή παρατηρείται στο μήκος, το οποίο έχει αυξηθεί κατά μόλις 2 εκατοστά τόσο στην έκδοση Coupe, όσο και στην Roadster. Στο εσωτερικό, οι αλλαγές απαιτούν πολύ πιο… έμπειρα μάτια, καθώς οι τελευταίες είναι μικρές περιοριζόμενες στο φινίρισμα αλλά και στη διακόσμηση συγκεκριμένων τμημάτων και επιφανειών, όπως είναι η κεντρική κονσόλα, το εσωτερικό μέρος των θυρών και το τιμόνι. Όσον αφορά τα κινητήρια σύνολα, τα νέα αφορούν τον 2λιτρο TFSI των 211 πλέον ίππων, που γνωρίσαμε αρχικά στο Golf GTi, ο οποίος αντικαθιστά όχι μόνο τον παλαιότερο 2λιτρο των 200 ίππων, αλλά στην περίπτωσή μας και τον ατμοσφαιρικό V6 των 3,2 λίτρων. Από εκεί και πέρα, τη γκάμα εξακολουθούν να συμπληρώνουν ο πολύ καλός 1.800άρης-χρυσή τομή TFSI κινητήρας των 160 ίππων, η επίσης γνωστή παραλλαγή του 2λιτρου TFSI, για την έκδοση TTS, απόδοσης 272 ίππων, καθώς και ο κορυφαίος υπερτροφοδοτούμενος «2,5άρης», του TT RS, των 340 ίππων. Επίσης, αξίζει να αναφέρουμε πως στη νεότερη γενιά των TT Coupe και Roadster και αποκλειστικά στις εκδόσεις τους οι οποίες είναι εφοδιασμένες με την προαιρετική ανάρτηση Magnetic Ride της Audi, έχει προστεθεί ένα μπουτόν με την επιγραφή Sport, μέσω του οποίου μεταβάλεται η απόκριση του κινητήρα, η απόσβεση της ανάρτησης αλλά και ο βαθμός υποβοήθησης του τιμονιού.
  
Σε ότι αφορά τα φρεσκαρισμένα A3/A3 Sportback, οι σχεδιαστικές αλλαγές περιορίζονται στις ιδιαίτερα περιορισμένες πινελιές ανανέωσης –και όχι αλλαγής- λεπτομερειών της εξωτερικής περιβολής των ποικίλων εκδόσεων (συμπεριλαμβανομένης και της ανοιχτής, ασφαλώς), όπως είναι οι χειρολαβές των θυρών, το περίγραμμα της μάσκας, καθώς και το σχήμα των εξωτερικών καθρεπτών. Στο εσωτερικό, οι Γερμανοί ανακοινώνουν απλώς ορισμένες νέες επιλογές-δυνατότητες, που αφορούν τόσο τον εξοπλισμό άνεσης, όσο και την αισθητική της καμπίνας σε επίπεδο χρωμάτων. Στους κινητήρες τέλος, η βασικότερη αλλαγή αφορά στην κατάργηση του παλαίμαχου και ατμοσφαιρικού 1.600άρη της… βάσης, τη θέση του οποίου παίρνει πλέον ο γνωστός, από το Polo, 1,2 TFSi των 105 ίππων. Από εκεί και πέρα, τα πάντα παραμένουν ως είχαν, με όλα τα κινητήρια σύνολα (1,4, 1,8 & 2,0 TFSI) να αποδίδουν την ίδια με το παρελθόν ισχύ.
 

Στο ανανεωμένο Q7 οι διαφοροποιήσεις εστιάζονται κατά κύριο λόγο στη νέα γκάμα κινητήρων, καθώς και στην προσθήκη ενός επίσης νέου 8τάχυτου κιβωτίου ταχυτήτων. Στη βάση της πυραμίδας συναντάμε (σ.σ.: προς δόξα και τιμή του δόγματος του downsizing αλλά και της οικονομίας καυσίμου που η συνεπάγεται η επιλογή αυτή)πλέον δύο παραλλαγές του 6κύλινδρου 3λιτρου TFSI της Audi, που αρχικά γνωρίσαμε στο S4, απόδοσης 272 και 333 ίππων, αμφότεροι με σύστημα μηχανικού υπερτροφοδότη (supercharging). Από εκεί και πέρα, για όσους τυχερούς, υπάρχει η δυνατότητα αγοράς των πετρελαιοκίνητων εκδόσεων 3.0 TDI (V6 με 240 ίππους) και 4,2 TDI (V8 με 340 ίππους). Όλοι τους συνδυάζονται με το νέο 8τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων τεχνολογίας Tiptronic, το οποίο συμβάλλει στη μείωση της κατανάλωσης και βασίζεται στο αντίστοιχο 6τάχυτο του πρόσφατου παρελθόντος._Χ.Α.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ