Το hyper-car των Aston Martin και Red Bull θα κινείται από έναν 12κύλινδρο κινητήρα της Cosworth.
Οι δύο εταιρείες, όπως χαρακτηριστικά επισημαίνουν οι ιθύνοντες της, επέλεξαν την Cosworth ως αποκλειστικό προμηθευτή κινητήρων της… εξωφρενικής AM-RB 001, λόγω της τεράστιας αγωνιστικής της εμπειρίας, κάτι που αναμένεται να συμβάλλει σε καθοριστικό βαθμό στη δημιουργία του «απόλυτου κινητήρα που θα ξεπεράσει τα όρια». Σύμφωνα με τις υπάρχουσες πληροφορίες, θα είναι 12κύλινδρος, σε διάταξη V ασφαλώς, με χωρητικότητα 6,5 λίτρα και φυσική αναπνοή. Θα συνεργάζεται δε μ’ ένα κιβώτιο ταχυτήτων, το οποίο θα κατασκευάσει ειδικά για την περίσταση η γνωστή στο είδος εταιρεία, Ricardo. Όσο για τις μπαταρίες της υβριδικής μονάδας κίνησης, οι δύο εταιρείες επέλεξαν την κροατική εταιρεία Rimac.
Σε ότι αφορά στους υπόλοιπους προμηθευτές του όλου εγχειρήματος, στη σχετική λίστα που σήμερα δόθηκε στη δημοσιότητα περιλαμβάνεται και η Bosch, η οποία θα είναι υπεύθυνη για την ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου του κινητήρα, το σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης και τη μονάδα ελέγχου της δυναμικής συμπεριφοράς του αμαξώματος. Για το σύστημα πέδησης οι εταιρείες που επιλέχθηκαν είναι οι Alcon και Surface Transforms, ενώ την κατασκευή των LED φωτιστικών σωμάτων θα αναλάβει η βρετανική Wipac.
Σύμφωνα με νεότερες πληροφορίες, η Aston Martin σχεδιάζει να κατασκευάσει την AM-RB 001 σε 150 αντίτυπα τα οποία θα διαθέτουν κανονικές πινακίδες κυκλοφορίας για χρήση σε ανοιχτό-δημόσιο δρόμο, συν 25 αμιγώς αγωνιστικά «κομμάτια. Υπεύθυνος για την εξέλιξη και πραγματοποίηση του όλου project είναι ο γνώριμος από την F1, Adrian Newey, ο οποίος συνεργάστηκε στενά με τον υπεύθυνο σχεδιασμού της Aston Martin, Marek Reichman.
Κύριο σχεδιαστικό γνώρισμα του αυτοκινήτου είναι οι… άφθονοι αεροδυναμικοί διαχύτες, οι οποίοι δημιουργούν το τόσο απαραίτητο φαινόμενο του ground effect, αλλά και οι έντονες καμπύλες της «οροφής» και των τόξων που καλύπτουν τους τροχούς. Η θέση οδήγησης της AM-RB-001 είναι ό,τι αμιγώς αγωνιστική, με τον… πιλότο να κάθεται «χωστά» και χαμηλά, με τα πόδια ψηλά, όπως ακριβώς συμβαίνει με τους οδηγούς των μονοθεσίων της F1. Το τιμόνι είναι αποσπώμενο, προκειμένου να διευκολυνθεί η είσοδος του «χειριστή» στο κόκπιτ, ενώ οι πόρτες-φτερά γλάρου είναι ένα ακόμα σχεδιαστικό… αριστούργημα της AM-RB 001.
Σε ότι αφορά στις διαστάσεις, η Aston Martin περιορίστηκε στο να αποκαλύψει πως το πλάτος θα φτάνει τα 1,9 μ. και το μέγιστο ύψος μόλις το 1 μ.
Η AM-RB 001 θα έχει αναλογία απόδοσης/βάρους της τάξης του 1:1, ενώ από το σύστημα μετάδοσης του αυτοκινήτου δεν απουσιάζει η… όπισθεν, μιας και η κίνηση προς τα πίσω θα πραγματοποιείται με την αρωγή του ERS.
Η τιμή της AM-RB 001 θα κυμαίνεται από 2,3 έως 3,5 εκ. ευρώ, ενώ ήδη η Aston Martin έχει δεχθεί πάνω από 300 αιτήσεις ενδιαφέροντος από ισάριθμους αγοραστές-επενδυτές._X.A.