X
Επικαιρότητα

Άρση απαγόρευσης πετρελαιοκίνησης: Προς νέα αναβολή

Να παραμείνει η απαγόρευση της πετρελαιοκίνησης των ιδιωτικών επιβατικών αυτοκινήτων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη προτείνει η αρμόδια για το θέμα Επιτροπή Περιβάλλοντος της Βουλής.

Να παραμείνει η απαγόρευση της πετρελαιοκίνησης των ιδιωτικών επιβατικών αυτοκινήτων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη προτείνει η αρμόδια για το θέμα Επιτροπή Περιβάλλοντος της Βουλής.
Η συγκεκριμένη Επιτροπή πιστεύει ότι η σύγχρονη τεχνολογία των κινητήρων diesel δεν έχει καμιά σχέση με την αντίστοιχη στις αρχές της δεκαετίας του 1980. Εκτιμά ότι η άρση της απαγόρευσής της θα μπορούσε να είναι μία σωστή επιλογή, με την προϋπόθεση όμως να τηρούνται και να είναι ξεκάθαρα ορισμένα πράγματα.
Στο πόρισμά της αναφέρει ότι το θέμα πρέπει να επανεξετάζεται σε ετήσια βάση, ώστε να παρακολουθείται η πρόοδος στα εξής ζητήματα:
Στο ποσοστό χρήσης των μέσων μαζικής μεταφοράς από τους κατοίκους των Αθηνών και της Θεσσαλονίκης, με ανάλογη μείωση της χρήσης των ιδιωτικών επιβατικών αυτοκινήτων.

Στη μείωση των επιπέδων ατμοσφαιρικής ρύπανσης, σε ό,τι έχει σχέση με τα αιωρούμενα σωματίδια και τα οξείδια του αζώτου (τα οποία είναι όντως ένα πραγματικό πρόβλημα).
Στη διαμόρφωση χαμηλών επιπέδων εκπομπών οξειδίων του αζώτου από τα πετρελαιοκίνητα επιβατικά, σε σύγκριση με τα αντίστοιχα βενζινοκίνητα.
Στην οργάνωση της υποδομής ελέγχου της ποιότητας των καυσίμων και της περιβαλλοντικής λειτουργίας των κινητήρων (εδώ υπάρχει σημαντική υστέρηση στα περί ελέγχου, όσο για την ποιότητα των καυσίμων έχει βελτιωθεί σημαντικά εδώ και λίγα χρόνια).
Στην αντιμετώπιση της νοθείας στα καύσιμα με συστηματικούς ελέγχους σε όλους τους κρίκους της αντίστοιχης αλυσίδας διυλιστηρίων, εταιρειών εμπορίας, βυτιοφόρων και πρατηρίων (σε αυτόν τον τομέα το ελληνικό κράτος ουδέποτε τα κατάφερε, αποκλειστικά επειδή ποτέ δεν ήθελε να τα καταφέρει).
Κλείνοντας, η Επιτροπή καλεί τους αρμοδίους να ελέγξουν την κυκλοφορία πετρελαιοκίνητων επιβατικών αυτοκινήτων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, που κατέχονται από μόνιμους κατοίκους των δύο ελληνικών  μεγαλουπόλεων, αλλά όμως η άδεια κυκλοφορίας τους αναγράφει γειτονικούς νομούς (αυτό άραγε ερμηνεύεται ως το «τέλος της ανοχής»; Θα δούμε)._Σπ.Χατ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!