Ελάτε στα Μέγαρα μόνοι σας ψηφίστε το καλύτερο GΤi της χρονιάς και φύγετε μαζί του! Όλα αυτά την Κυριακή 14 Μαρτίου στην μεγάλη γιορτή που διοργανώνει το περιοδικό 4ΤΡΟΧΟΙ για την βράβευση του καλύτερου GΤi της περιόδου 2003-2004!
Ακόμη μια ιδέα των 4Τροχών παίρνει σάρκα και οστά για τρίτη συνεχή χρονιά. Στο αυτοκινητοδρόμιο των Μεγάρων την ερχόμενη Κυριακή, 100 τυχεροί αναγνώστες που θα προκύψουν μετά από κλήρωση, θα καθίσουν στο δεξί κάθισμα των οκτώ αυτοκινήτων που θα διαγωνιστούν -με οδηγούς μερικά από τα μεγαλύτερα ονόματα του ελληνικού μηχανοκίνητου αθλητισμού- για το αριστείο του καλύτερου GΤi της χρονιάς. Στο τέλος της εκδήλωσης θα πραγματοποιηθεί η κλήρωση για το GΤi της χρονιάς. Ο υπερτυχερός της ημέρας θα φύγει από το αυτοκινητοδρόμιο των Μεγάρων, με το αυτοκίνητο το οποίο θα έχει ψηφιστεί λίγη ώρα πριν ως το καλύτερο GΤi της περιόδου 2003 – 2004! Απαραίτητη προϋπόθεση για μία θέση στο όνειρο αλλά και στο κάθισμα του καλύτερου GΤi είναι να φέρετε στην πίστα των Μεγάρων συμπληρωμένο, με τα στοιχεία σας και φυσικά την επιλογή σας το δελτίο συμμετοχής που υπάρχει, αποκλειστικά, στην σελίδα 67 του τεύχους Μαρτίου των 4Τροχών. Η μεγάλη γιορτή θα ξεκινήσει στις 11:00 το πρωί της Κυριακής, σας περιμένουμε!
ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
Τα αυτοκίνητα που θα διαγωνιστούν στην πίστα των Μεγάρων είναι τα εξής: Alfa Romeo 147 1.6Ti, Citroen C2 1.6 VTR, Fiat Punto Sporting, Nissan Micra 1.4 Racing, Peugeot 206 RC, Seat Ibiza 1.4 Top Gun, Suzuki Ignis Sport, Toyota Yaris TS. Ας κάνουμε όμως μια σύντομη γνωριμία μαζί τους, περιγράφοντας τα κυριότερα χαρακτηριστικά τους…
Alfa Romeo 147 1.6 TI
Τα διακριτικά «ΤΙ» -που συνόδευαν μερικές από τις εκδόσεις των Alfasud της δεκαετίας του 1970- επέστρεψαν στην γκάμα της εταιρείας, με την δυνατότητα επιλογής από τον υποψήφιο αγοραστή του προγράμματος αναβάθμισης «TI Pack», που βασίζεται στην έκδοση Distinctive. Οι τροχοί του αυτοκινήτου -διαστάσεων 17 ιντσών- σε συνδυασμό με τα φωτιστικά σώματα που θυμίζουν την GTA, αλλά και τα πλαϊνά μαρσπιέ, συνθέτουν την εικόνα της ΤΙ, αποτελώντας και τα στοιχεία που την ξεχωρίζουν από τα υπόλοιπα μοντέλα της οικογένειας.
(Κινητήρας: 4κύλινδρος σε σειρά. Κυβισμός: 1.598 κ.εκ. Ισχύς: 120 ίπποι στις 6.200 σ.α.λ. Μεταξόνιο: 2.546 χλστ. Βάρος: 1.200 κιλά. 0 –100 χλμ/ώρα: 10.4 δλ. Τελική ταχύτητα: 195 χλμ/ώρα.)
Τιμή αγοράς: 22.840 ευρώ.
Citroen C2 1.6 VTR
Ο αντικαταστάτης του Saxo, που αισθητικά δείχνει να δανείζεται στοιχεία από το C3 υιοθετώντας παράλληλα και μικρότερες διαστάσεις, έχει την δική του έντονη προσωπικότητα. Το στοιχείο αυτό δείχνει την «δυναμική» του και στην πλαϊνή όψη του αυτοκινήτου, από την αναγνωρίσιμη σχεδιαστική ασυμμετρία στο πίσω τζάμι. Έντονα χρώματα και καθίσματα τύπου μπάκετ τονίζουν την νεανικότητά του, ενώ η συγκεκριμένη έκδοση εξοπλίζεται με το ημιαυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων Sensodrive.
(Κινητήρας: 4κύλινδρος σε σειρά. Κυβισμός: 1.587 κ.εκ. Ισχύς: 110 ίπποι στις 5.750 σ.α.λ. Μεταξόνιο: 2.315 χλστ. Βάρος: 1.055 κιλά. 0 –100 χλμ/ώρα: 12.1 δλ. Τελική ταχύτητα: 195 χλμ/ώρα.)
Τιμή αγοράς: 15.100 ευρώ.
Fiat Punto 1.4 Sporting
Το δημοφιλές κόκκινο λογότυπο «Sporting» υποδηλώνει την σπορτίφ έκδοση του Punto, κάτω από το καπό του οποίου «χτυπάει» η νέα μηχανική καρδιά των 95 ίππων και των 13 χλγμ. ροπής. Το ιταλικό super mini συνδυάζεται με ένα χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων, που διακρίνεται για την αρκετά πυκνή κλιμάκωσή του. Λευκά όργανα, τύπου μπάκετ καθίσματα και απομίμηση αλουμινίου στην κονσόλα αναδίδουν τον προσδοκώμενο «νεανικό άνεμο» και από το εσωτερικό του αυτοκινήτου.
Τιμή αγοράς: 12.910 ευρώ.
Nissan Micra 1.4 Racing
Το βελτιωμένο Μicra, που βασίζεται στην έκδοση 1.4 Techna, ακούει πλέον στο όνομα Racing. Το πακέτο αναβάθμισης αφορά την τοποθέτηση νέας πολλαπλής, καθώς και την αντικατάσταση όλου του κυκλώματος της εξάτμισης με νέο, περιλαμβάνοντας καινούργιο καταλύτη και τελικό «καζανάκι» της Βosal με απόληξη μεγαλύτερης διαμέτρου. Την ενίσχυση των ήδη καλών οδικών χαρακτηριστικών της απλής έκδοσης αναλαμβάνουν τα ελατήρια της Εibach, που αντικαθιστούν εκείνα του ιαπωνικού εργοστασίου.
(Κινητήρας: 4κύλινδρος. Κυβισμός: 1.386 κ.εκ. Ισχύς: 100 ίπποι στις 5.500 σ.α.λ. Μεταξόνιο: 2.430 χλστ. Βάρος: 979 κιλά. 0 –100 χλμ/ώρα: 11.1 δλ. Τελική ταχύτητα: 185 χλμ/ώρα.)
Τιμή αγοράς: 14.280 ευρώ.
Peugeot 206 RC
Με σαφείς παραπομπές στην αγωνιστική σταδιοδρομία του 206, οι Γάλλοι παρουσίασαν την κορυφαία έκδοσή του για το δρόμο, με την κωδική ονομασία «RC». Μπορεί να λογίζεται ως απόγονος των 205 GTI και 306 Race ή ως εξέλιξη του 206 GTI, αλλά και ως κατά μία έννοια «προσομειωτής» του 206 WRC. Στο εσωτερικό του αυτοκινήτου έχουν τοποθετηθεί πολύ καλής ποιότητας καθίσματα, με ενσωματωμένα προσκέφαλα, καθώς επίσης και δερμάτινη επικάλυψη στον πίνακα οργάνων.
(Κινητήρας: 4κύλινδρος .Κυβισμός: 1.997 κ.εκ. Ισχύς: 177 ίπποι στις 7.000 σ.α.λ. Μεταξόνιο: 2.445 χλστ. Βάρος: 1.100 κιλά. 0 –100 χλμ/ώρα: 7.7 δλ. Τελική ταχύτητα: 220 χλμ/ώρα.)
Τιμή αγοράς: 24.620 ευρώ.
Seat Ibiza 1.4 Top Gun
Η τρίτη γενιά των Ibiza Top Gun απευθύνεται σε πιο «ανήσυχο» νεανικό κοινό, διαθέτοντας επιθετική εξωτερική εμφάνιση, ισχυρότερο κινητήρα και πλήρη εξοπλισμό στο εσωτερικό. Υπεύθυνη για τη μεταμόρφωση του εργοστασιακού Ιbiza είναι η Seat Force, που αποτελεί το δραστήριο τμήμα βελτιώσεων της αντιπροσωπείας. Το πλήρες κιτ των αεροδυναμικών του βοηθημάτων αποτελείται από εμπρός σπόιλερ με στρογγυλούς προβολείς ομίχλης, πίσω σπόιλερ, πλευρικά μαρσπιέ και αεροτομή οροφής.
(Κινητήρας: 4κύλινδρος .Κυβισμός: 1.390 κ.εκ. Ισχύς: 109 ίπποι στις 6.200 σ.α.λ. Μεταξόνιο: 2.460 χλστ. Βάρος: 1.050 κιλά. 0 –100 χλμ/ώρα: 11 δλ. Τελική ταχύτητα: 190 χλμ/ώρα.)
Τιμή αγοράς: 17.100 ευρώ.
Suzuki Ignis Sport
Το αυτοκίνητο που ακολούθησε την αγωνιστική έκδοση του Ignis JWRC, είναι ένας από τους ολιγάριθμους πλέον εκπροσώπους της κατηγορίας των mini GTI στη χώρα μας. Οι ευμεγέθεις εμπρός και πίσω προφυλακτήρες που φθάνουν χαμηλά, η επίσης μεγάλη αεροτομή και τα πλαστικά πλαϊνά στο χρώμα του αμαξώματος πρόσθετα στις πόρτες, στα μαρσπιέ και στα φτερά προσδίδουν την ανάλογη επιθετική «νότα», βοηθούντων και των λευκών αλουμινένιων ζαντών των 15 ιντσών.
(Κινητήρας: 4κύλινδρος σε σειρά. Κυβισμός: 1.490 κ.εκ. Ισχύς: 109 ίπποι στις 6.400 σ.α.λ. Μεταξόνιο: 2.360 χλστ. Βάρος: 940 κιλά. 0 –100 χλμ/ώρα: 9.4 δλ. Τελική ταχύτητα: 185 χλμ/ώρα.)
Τιμή αγοράς: 13.998 ευρώ.
Toyota Yaris TS
Με μειωμένη την απόσταση από το δρόμο κατά 20 χιλιοστά σε σχέση με το «συμβατικό» Yaris, το αυτοκίνητο συνοδεύεται και από ανάλογες επεμβάσεις στα φρένα, την ανάρτηση και τον κινητήρα (που πληρεί και τις προδιαγραφές εκπομπής ρύπων Euro IV). Η κεντρική μονάδα ελέγχου έχει επαναπρογραμματιστεί, τα έμβολα έχουν επανασχεδιαστεί, ενώ πιο κοντή είναι η πολλαπλή εξαγωγής για την βελτίωση της ροπής στις χαμηλές και μεσαίες στροφές, αλλά και την ταχύτερη προθέρμανση των δύο καταλυτών.
(Κινητήρας: 4κύλινδρος σε σειρά. Κυβισμός: 1.497 κ.εκ. Ισχύς: 105 ίπποι στις 6.000 σ.α.λ. Μεταξόνιο: 2.370 χλστ. Βάρος: 950 κιλά. 0 –100 χλμ/ώρα: 9.6 δλ. Τελική ταχύτητα: 190 χλμ/ώρα.)
Τιμή αγοράς: 16.840 ευρώ