Η αμερικανική εταιρεία φέρεται να ενεργοποιεί εκ νέου του πρόγραμμα Project Titan με στόχο να κατασκευάσει το δικό της, αμιγώς ηλεκτροκίνητο όχημα έως το 2024.
Σύμφωνα με σχετικές αναφορές στο διεθνή Τύπο, η Apple φέρεται να προχωρά τα σχέδιά της για την παραγωγή ενός δικού της αυτοκινήτου έως το 2024, το οποίο θα διαθέτει τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης καθώς και μια πρωτοποριακή μπαταρία.
Οι προσπάθειες του κατασκευαστή του iPhone στο μαγικό κόσμο των τεσσάρων τροχών είναι γνωστές από το 2014 όταν η εταιρεία εκπόνησε… μυστικά το πρόγραμμα Project Titan σχεδιάζοντας από λευκό χαρτί το δικό της όχημα. Λίγο αργότερα όμως η αμερικανική εταιρεία αποφάσισε να εγκαταλείψει τα πλάνα της εστιάζοντας αποκλειστικά στον τομέα της εξέλιξης λογισμικών συστημάτων. Στο πλαίσιο αυτό, ο Doug Field, βετεράνος της Apple, ο οποίος είχε εργαστεί στο παρελθόν για λογαριασμό της Tesla, επέστρεψε για να επιβλέψει το όλο εγχείρημα – όμως το 2019 το πρόγραμμα για την κατασκευή του Apple-Car εγκαταλείφθηκε.
Σύμφωνα όμως με το Reuters και το αμερικανικό cnbc, η Apple επανεκτίμησε την κατάσταση προχωρώντας εκ νέου στα σχέδια της για τον σχεδιασμό του δικού της αυτοκινήτου, το οποίο «θα διαθέτει μια μοναδική μπαταρία που θα μπορούσε να μειώσει ριζικά το κόστος και να αυξήσει την αυτονομία του οχήματος».
Αν μη τι άλλο, η κατασκευή ενός οχήματος αντιπροσωπεύει μια μεγάλη πρόκληση ακόμη και για την Apple, μια εταιρεία με… βαθιές τσέπες, που παράγει εκατοντάδες εκατομμύρια προϊόντα κάθε χρόνο με εξαρτήματα από όλο τον κόσμο.
«Εάν υπάρχει μια εταιρεία στον πλανήτη που έχει τους πόρους για να το κάνει αυτό, είναι πιθανώς η Apple. Όμως, δεν πρόκειται για κινητό τηλέφωνο», αναφέρουν χαρακτηριστικά στο Reuters μη κατονομαζόμενες πηγές με γνώση στο όλο θέμα.
Προς ώρας, ασαφές παραμένει ποια εταιρεία θα αναλάβει την κατασκευή του Apple-Car, αν και το πιο πιθανό σενάριο είναι η συνεργασία της αμερικανικής εταιρείας με έναν από τους ήδη γνωστούς και παραδοσιακούς κατασκευαστές οχημάτων, εφόσον το όλο εγχείρημα τελικά προχωρήσει.
Η Apple είχε προβει στο παρελθόν σε συνομιλίες με την αυστριακή Magna, ωστόσο οι επαφές των δύο πλευρών εγκαταλείφθηκαν καθώς τα σχέδια της Apple δεν είχαν σαφές χρονοδιάγραμμα.