Η γαλλική εταιρεία ανακοίνωσε ότι δεν θα συμμετάσχει ως εκθέτης στο Σαλόνι της Φρανκφούρτης το φθινόπωρο του 2017, ρίχνοντας το βάρος της στην ψηφιακή διαφήμιση…
Τα παραπάνω έγιναν γνωστά από τον διευθυντή μάρκετινγκ της Peugeot κ. Guillaume Couzy, ο οποίος εξήγησε ότι το μερίδιο των επενδύσεων που δαπανάται για το ψηφιακό μάρκετινγκ κατά τα τελευταία τρία χρόνια έχει αυξηθεί από το 15% στο 30%, ενώ αναμένεται να φτάσει το 50% μέχρι το τέλος της δεκαετίας.
Η Peugeot θέλει να επικεντρωθεί σε εναλλακτικούς τρόπους για την προώθηση των μοντέλων της και αυτό οδηγεί σε επιλογές που είναι μερικές φορές λίγο ριζοσπαστικές, όπως η απόφαση να μην πάει η εταιρεία στην έκθεση της Φρανκφούρτης το 2017, σύμφωνα με όσα είπε ο κ. Couzy. Η απόφαση της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας δικαιολογείται επίσης από το μικρό μερίδιο (1,7%) στη γερμανική αγορά.