top icon
Επικαιρότητα

Αποκαλυπτήρια για τη νέα Ferrari 599 GTO

Αναμφίβολα, πρόκειται για ένα ακόμα μοναδικό υπερ-αυτοκίνητο από το Μαρανέλο, που βασίζεται στη γνωστή, όσο και εξωτική 599ΧΧ

Όπως ανακοινώνουν οι Ιταλοί στην επίσημη ιστοσελίδα τους, μόλις… 599 τυχεροί ιδιοκτήτες θα έχουν τη δυνατότητα απόκτησης της νέας 599 GTO, με άλλα λόγια, της πλέον καθαρόαιμης και ταχύτερης Ferrari ευρείας παραγωγής που κατασκευάστηκε ποτέ στην πολυετή ιστορία της μάρκας. Ο χρόνος των μόλις 1:24 που απαιτούνται για την ολοκλήρωση ενός «γρήγορου» γύρου στην ιδιόκτητη πίστα του Fiorano (σ.σ.: 1 δλ. πιο κάτω από την αντίστοιχη επίδοση της Enzo!), αποτελεί ό,τι πιο πειστικό αναφορικά με τις δυνατότητες και τον χαρακτήρα της μοναδικής αυτής Ferrari.
 
Κάτω από το καπό της 599 GTO (Gran Turismo Omologata) φιλοξενείται ο γνωστός, από την 599ΧΧ, V12 ατμοσφαιρικός κινητήρας των 5.999 κ.εκ., ο οποίος έχει περιεχόμενη γωνία 65 μοιρών και απόδοση 670 ίππων στις 8.250 σ.α.λ. Η ροπή στρέψης του εύηχου ιταλικού… θηρίου ανέρχεται στην εξίσου εντυπωσιακή τιμή των 620 Nm, που αποδίδονται στις 6.500 σα.λ. Σημειώστε πως με δεδομένα τα μόλις 1.495 κιλά του βάρους του αμαξώματος (σ.σ. η χρήση λεπτότερων και επομένως ελαφρύτερων κραμάτων αλουμινίου σε επιμέρους τμήματα έχει ευεργετικά αποτελέσματα στον τομέα αυτό), η αναλογία κιλών/ίππο διαμορφώνεται στην κορυφαία από κάθε πλευρά τιμή 2,23! Ως αποτέλεσμα, τα 0-100 έρχονται σε μόλις 3,35 δλ., όταν την ίδια στιγμή η τελική ταχύτητα της μοναδικής αυτής υπερ-κατασκευής αγγίζει τα 335 χλμ./ώρα. Το 12κύλινδρο αυτό διαμάντι συνεργάζεται υποδειγματικά μ’ ένα αγωνιστικών προδιαγραφών κιβώτιο ταχυτήτων, με τις αλλαγές των 6 σχέσεων που διαθέτει να πραγματοποιούνται κατά τα πρότυπα των μονοθεσίων της F1 σε χρόνο μόλις 60 ms!

Στον τομέα της αεροδυναμικής έχει γίνει αρκετή δουλειά όσο αφορά τη διαμόρφωση του εμπρόσθιου μέρους, ούτως ώστε να παράγονται σε συνδυασμό με την τοποθέτηση καλυμμάτων στους κεραμικούς δίσκους του συστήματος πέδησης κατά τα πρότυπα των μονοθεσίων της F1 -ούτε λίγο ούτε πολύ- 144 κιλά κάθετης δύναμης στο πίσω μέρος του αμαξώματος όταν το μοναδικό αυτό ιταλικό κουπέ κινείται με ταχύτητα 200 χλμ./ώρα.

 
Στον τομέα των αναρτήσεων, οι αλλαγές αφορούν στις ακόμα πιο σφικτές ρυθμίσεις ελατηρίων/αμορτισέρ, καθώς βέβαια και στις πιο «ανθεκτικές» αντιστρεπτικές δοκούς. Το σύστημα μετάδοσης είναι το γνωστό F1- Τrac που γνωρίζουμε από τα υπόλοιπα μοντέλα της γκάμας, ενώ στο σύστημα πέδησης συναντάμε κεραμικούς δίσκους της Brembo (398 χλστ. εμπρός, 360 χλστ. πίσω), που ακινητοποιούν το ιταλικό κουπέ από τα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 32,5 μ. Όσο για τους τροχούς, σημειώστε πως η εντυπωσιακή 599 GTO πατά σε ειδικά σχεδιασμένα από τη Michelin ελαστικά, διαστάσεων 315/35 R20 πίσω και 285/30 R20 εμπρός.

Υπενθυμίζουμε πως το λογότυπο GTO χρησιμοποιήθηκε από την ιταλική εταιρεία για πρώτη φορά στην 250 GTO το 1962 και εν συνεχεία στο ομόνυμο μοντέλο, το 1984. 

Τα επίσημα αποκαλυπτήρια της 599 GTO θα πραγματοποιηθούν στις 23 Απριλίου στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Πεκίνου. Ωστόσο, ένας αυστηρά επιλεγμένος αριθμών πελατών της Ferrari θα έχει την ευκαιρία να την γνωρίσει από κοντά, στην έδρα της ιταλικής μάρκας, στις 14 Απριλίου. _Χ.Α.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ