X
Επικαιρότητα

Αποκάλυψη για το Opel Astra GTC!

Η αναμονή για την παρουσίαση της σπορτίφ έκδοσης του Opel Astra παίρνει τέλος, με τη γερμανική εταιρεία να αποκαλύπτει και επίσημα πλέον το νέο της χάτσμπακ, που επίσημα θα δούμε σε μορφή πρωτοτύπου στο Παρίσι.

Η αναμονή για την παρουσίαση της σπορτίφ έκδοσης του Opel Astra παίρνει τέλος, με τη γερμανική εταιρεία να αποκαλύπτει και επίσημα πλέον το νέο της χάτσμπακ, που επίσημα θα δούμε σε μορφή πρωτοτύπου στο Παρίσι.
Αν και πρόκειται για την πρωτότυπη μορφή του (εξ ου και η λέξη concept η οποία συνοδεύει το αυτοκίνητο που θα φιλοξενηθεί στο περίπτερο της Opel στο Παρίσι), οι ιθύνοντες της εταιρείας διαβεβαιώνουν με τον πλέον κατηγορηματικό τρόπο πως οι αισθητικού περιεχομένου διαφοροποιήσεις στο μοντέλο που τελικά θα μπει στη γραμμή παραγωγής της μάρκας θα είναι ιδιαίτερα περιορισμένες. Όπως φαίνεται και από τις πρώτες φωτογραφίες που η Opel έδωσε σήμερα στη δημοσιότητα, το νέο GTC υιοθετεί ιδιαίτερα «αθλητικές» φόρμες, ιδίως στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου, που παραπέμπει άμεσα σε εκείνες του μεγαλύτερου Insignia. Βασικά επίσης γνωρίσματα του νέου GTC, το μήκος του οποίου αγγίζει τα 4,46 μ. (40 χλστ. επιπλέον σε σχέση με την 5θυρη έκδοση του μοντέλου), είναι η χαμηλή οροφή, η λεπτή πίσω κολώνα και τα αντίστοιχα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED. Ιδιαίτερη εντύπωση αναμένεται να προκαλέσουν επίσης οι θηριώδης τροχοί των 21(!) ιντσών στους οποίους θα «πατά» το πρωτότυπο μοντέλο που θα εκτεθείς τα τέλη του μήνα στο περίπτερο της εταιρείας στο Παρίσι. Δυστυχώς, μέχρι και αυτή τη χρονική στιγμή, η γερμανική εταιρεία δεν έχει δημοσιοποιήσει φωτογραφίες του εσωτερικού του αυτοκινήτου, με τις στατικές-εξωτερικές ωστόσο φωτογραφίες του μοντέλου να αποκαλύπτουν μόνο τα σπορτίφ σε σχεδίαση τύπου μπάκετ καθίσματα.
Στα μηχανικά μέρη τώρα, οι ιθύνοντες της Opel αποδεικνύονται ιδιαίτερα φειδωλοί, αποκαλύπτοντας απλώς πως το νέο GTC θα κινείται από έναν 2λιτρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα άμεσου ψεκασμού του καυσίμου με… άγνωστες έως τώρα προδιαγραφές απόδοσης, σε συνδυασμό με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων. Οι πληροφορίες μας, ωστόσο, αναφέρουν πως ο εν λόγω κινητήρας δεν αποκλείεται να… φλερτάρει σε ισχύ τους 300 ίππους, επιλογή που ενισχύεται μάλιστα από την επιβεβαίωση της εταιρείας με΄σω των επισήμων ανακοινώσεών της ότι το νέο GTC θα είναι εφοδιασμένο με ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό.

Πότε αναμένεται να δούμε το νέο Astra GTC στις εκθέσεις της Opel; Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις μας, όχι νωρίτερα από τα μέσα της επόμενης χρονιάς, οπότε και αναμένεται να ξεκινήσει η αντιπαράθεση του νέου GTC με την κουπέ έκδοση του Renault Megane, το VW Scirocco και το επερχόμενο Hyundai Veloster. Έως τότε, όμως, ας αναμένουμε τις περαιτέρω αποκαλύψεις της γερμανικής εταιρείας στην Έκθεση του Παρισιού που ανοίγει τις πύλες τις σε λίγες μόλις μέρες από σήμερα. _Χ.Α

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!