X
Επικαιρότητα

Αποκάλυψη για το νέο Mazda CX-3

Η ιαπωνική εταιρεία παρουσιάζει επί αμερικανικού εδάφους το νέο CX-3, ένα αυτοκίνητο που καλείται να αντιπαρατεθεί με το Nissan Juke και το νέο HR-V της Honda στη δημοφιλή κλάση των μικρών crossover μοντέλων.

Η ιαπωνική εταιρεία παρουσιάζει επί αμερικανικού εδάφους το νέο CX-3, ένα αυτοκίνητο που καλείται να αντιπαρατεθεί με το Nissan Juke και το νέο HR-V της Honda στη δημοφιλή κλάση των μικρών crossover μοντέλων.

Η Mazda πραγματοποιεί το ντεμπούτο του νέου της crossover, το οποίο βασίζεται σχεδιαστικά αλλά και σε μηχανικά μέρη, στο επίσης νέο Mazda 2. Στον τομέα της αισθητικής, το νέο CX-3 «παντρεύει» το σχεδιαστικό DNΑ του νέου «2» με εκείνο του μεγαλύτερου CX-5. Και μάλιστα, με επιτυχία, ξεχωρίζοντας για το «έντονο» παρουσιαστικό του, όπου δεσπόζουν η χαρακτηριστικά πλέον μάσκα της ιαπωνικής φίρμας καθώς και τα λεπτά φωτιστικά σώματα. Ιδιαίτερη εντύπωση προκαλούν, επίσης, τα πλαστικά προστατευτικά που κοσμούν τόσο τα φτερά όσο και την τρίτη κολώνα προσδίδοντας ένα αρκούντως ρέων προφίλ. Σε ότι αφορά το… μέγεθος, το νέο CX-3 διαθέτει μεταξόνιο 2,57 μ., ενώ σε μήκος και ύψος ξεπερνά το νέο «2» κατά 22 και 6 σχεδόν εκατοστά.

Ενδιαφέρον παρουσιάζει ασφαλώς και το μινιμαλιστικό εσωτερικό του νέου ιαπωνικού crossover, που ομολογουμένως κερδίζει τις εντυπώσεις με την… αλά BMW απλότητά του. Κυρίαρχα στοιχεία εδώ αποτελούν η μοντέρνα αισθητική του ταμπλό και ο πίνακας οργάνων με το κεντρικά τοποθετημένο στροφόμετρο, στοιχείο άμεσα συνδεδεμένο με την οδηγοκεντρική φιλοσοφία κατασκευής της Mazda.

Ακολουθώντας ανάλογη τακτική με εκείνη που υιοθετήθηκε στην πρεμιέρα του νέου ΜΧ-5, η ιαπωνική εταιρεία ανακοίνωσε ελάχιστα στοιχεία αναφορικά με τις επιλογές στα μηχανικά μέρη του νέου CX-3. Πιο συγκεκριμένα, σε ότι αφορά στους κινητήρες, το μόνο που γνωρίζουμε με βεβαιότητα είναι πως κάτω από το καπό θα φιλοξενείται ένας 2λιτρος κινητήρας βενζίνης της οικογένειας SKYACTIV, ο οποίος μάλιστα θα είναι διαθέσιμος σε δύο εκδόσεις ισχύος, καθώς και ένας ντίζελ με χωρητικότητα 1,5 λίτρων. Σε ότι αφορά τα κιβώτια, αμφότεροι θα συνδυάζονται προαιρετικά με αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων, ενώ στο βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνεται και για τις δύο ένα χειροκίνητο με ίσο αριθμό σχέσεων. Η σημαντικότερη είδηση εδώ αφορά στη δυνατότητα των δυνητικών αγοραστών να επιλέξουν ανάμεσα σε εκδόσεις με κίνηση στους εμπρός ή σε όλους τους τροχούς. Στην τελευταία περίπτωση, η τετρακίνηση είναι «δανεική» από το μεγαλύτερο CX-5 συνδυαζόμενη μάλιστα και με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων αλλά και με τον «μικρό» ντιζελοκινητήρα._Χ.Α.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!