Νέος σχεδιασμός που ακολουθεί το πιο «φρέσκο» αισθητικό DNΑ των Γάλλων, αλλά και ευρωπαϊκή πρεμιέρα για την ανάρτηση-μαγικό χαλί «Progressive Hydraulic Cushions» για το ανανεωμένο Citroen C4 Cactus.
Η γαλλική εταιρεία αποκάλυψε σήμερα το νέο Citroen C4 Cactus, ένα αυτοκίνητο που από την πρώτη κιόλας στιγμή της εμφάνισής του το 2014 κατάφερε να κλέψει την παράσταση με τη σχεδιαστική γλώσσα που υιοθετούσε. Τόσο εκτός, όσο και εντός. Με τον ανταγωνισμό όμως να ασκεί έντονες πιέσεις στην κατηγορία των μικρο-μεσαίων crossover μοντέλων, στην οποία και εντάσσεται ο… κάκτος των Γάλλων, ήρθε η ώρα όχι μόνο για ένα φρεσκάρισμα στα σημεία, αλλά και για σημαντικές συνάμα προσθήκες που έρχονται να ενισχύσουν αυτό για το οποίο οι Γάλλοι της PSA είναι -πριν από ο,τιδήποτε άλλο- γνωστοί: την άνεση.
Σημείο αναφοράς εδώ αποτελεί η νέου τύπου ανάρτηση, η Progressive Hydraulic Cushions ή, αλλιώς, το «μαγικό χαλί», όπως αρέσκονται οι ίδιοι οι δημιουργοί της να την αποκαλούν, με την οποία «έρχεται» πλέον το νέο C4 Cactus. Σε σχέση με τις γνώριμες διατάξεις, η PHC ανάρτηση διαθέτει μεν τα γνώριμα ελατήρια και αμορτισέρ με τη διαφορά ότι τα κλασσικά bump stops έχουν δώσει τη θέση τους σε δευτερεύοντα υδραυλικά ελεγχόμενα αμορτισέρ. Ή σε «υδραυλικά μαξιλάρια», αν προτιμάτε. Σύμφωνα με τους Γάλλους, χάρη σε αυτά, τα «κανονικά» αμορτισέρ μπορούν να λειτουργούν με πιο αποτελεσματικό τρόπο εξασφαλίζοντας βελτιωμένη άνεση. Από εκεί και πέρα, στην καμπίνα η γαλλική εταιρεία βελτίωσε ακόμα περισσότερο την ποιότητα των καθισμάτων, που πλέον διαθέτουν στο εσωτερικό τους έναν αφρό υψηλής πυκνότητας ώστε να διατηρούν το σχήμα τους ακόμα και στα πολύωρα ταξίδια.
Εξωτερικά, πέρα από το αλά Citroen C3 προσωπείο, εντύπωση προκαλούν τα κατά πολύ μικρότερα σε μέγεθος και χαμηλότερα τοποθετημένα Airbumps στις πλευρικές επιφάνειες, που αποτελούσαν στο «παλιό» C4 Cactus το σήμα κατατεθέν της εξωτερικής του περιβολής. Από εκεί και πέρα, διαφορετικοί είναι και οι προφυλακτήρες, που πλέον είναι λιγότερο πομπώδεις σε αισθητική, καθώς και τα νέα φωτιστικά σώματα LED εμπρός και πίσω, που σε συνδυασμό καταφέρνουν να προσδώσουν ένα λιγότερο αντισυμβατικό και σαφώς πιο σοφιστικέ χαρακτήρα στην όλη κατασκευή.
Στα υπόλοιπα μηχανικά του μέρη, αξίζει να σταθεί κανείς στους κινητήρες. Από το λανσάρισμά του, μάλιστα, διαθέσιμος θα είναι και ο 3κύλινδρος 1.2 PureTech βενζινοκινητήρας των 130 ίππων, σε συνδυασμό με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, που έρχεται να πλαισιώσει την αντίστοιχη έκδοση με τους 110 ίππους. Από εκεί και πέρα, το «παρών» δίνουν και ο ατμοσφαιρικός 1.2 PureTech των 82 ίππων, καθώς και ο γνώριμος 1.600άρης BlueHDi ντίζελ των 100 ίππων του γκρουπ PSA. Από τα μέσα περίπου του 2018 η γκάμα θα εμπλουτιστεί και με την ισχυρότερη έκδοση του τελευταίου, που θα αποδίδει 120 ίππους. Αξίζει τέλος να σημειωθεί πως το νέο Citroen C4 Cactus θα είναι διαθέσιμο με 12 συστήματα υποβοήθησης οδηγού, ανάμεσα στα οποία είναι και το Coffee Brake Alert το οποίο θα προειδοποιεί ηχητικά όταν ο χειριστής του οχήματος κλείσει περισσότερες από δύο ώρες συνεχούς οδήγησης πίσω από το τιμόνι του με ταχύτητες άνω των 60 χλμ./ώρα.
Η οδηγική παρουσίαση του νέου Citroen C4 Cactus, που ουσιαστικά αντικαθιστά σταδιακά το C4, θα γίνει τον προσεχή Φεβρουάριο, με τις πωλήσεις του στη χώρα μας να ξεκινούν στα τέλη Μαρτίου._Χ.Α.