Δύο μόλις μέρες πριν το επίσημο ντεμπούτο του μοντέλου επί γερμανικού εδάφους, το φως το της δημοσιότητας βλέπουν οι πρώτες επίσημες φωτογραφίες του νέου Audi A7!
Δύο μόλις μέρες πριν το επίσημο ντεμπούτο του μοντέλου επί γερμανικού εδάφους, το φως το της δημοσιότητας βλέπουν οι πρώτες επίσημες φωτογραφίες του νέου Audi A7!
Πρόκειται για την ολοκαίνουργια πρόταση της γερμανικής εταιρείας στην κατηγορία των 4θυρων κουπέ αυτοκινήτων της μεγάλης κατηγορίας, η οποία καλείται να αντιμετωπίσει σε εμπορικό επίπεδο αντίστοιχες σε χαρακτήρα και… καταγωγή προτάσεις, όπως η Mercedes CLS και η BMW 5 GT. Όπως είναι ήδη γνωστό, το νέο A7 είναι «εμπνευσμένο» από το ομώνυμο πρωτότυπο μοντέλο που είδαμε για πρώτη φορά στην Έκθεση του Ντιτρόιτ το 2009 (Α7 Sportback Concept), με το οποίο, όπως φαίνεται στις σχετικές φωτογραφίες που δημοσιεύουμε σήμερα, οι σχεδιαστικές αποκλίσεις ελάχιστες. Συγκεκριμένα, εντοπίζονται στην πιο συμβατική και προσγειωμένη μάσκα, η οποία ακολουθεί όμως το γνώριμο σχεδιαστικό μοτίβο που υιοθετείται πλέον σε κάθε σύγχρονο Audi, στους διαφορετικούς καθρέπτες, καθώς και στις εισαγωγές αέρα στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα. Η χυτή ουρά και η σχετικά μεγάλη σε μέγεθος πίσω κολώνα αποτελούν και στο μοντέλο παραγωγής, που σήμερα σας αποκαλύπτουμε, τα κυρίαρχα στοιχεία. Στο εσωτερικό η εικόνα παραμένει στα γνώριμα υψηλά επίπεδα ποιοτικά και αισθητικά επίπεδα των μοντέλων από το Ινγκολσταντ, με τη νέα σχεδίαση της κονσόλας και το διαφορετικό τιμόνι να μαγνητίζουν -σε πρώτη τουλάχιστον φάση- την προσοχή.
Προς το παρόν, επίσημα στοιχεία όσον αφορά τα τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου και αποκλειστικά 4θεσιου σύμφωνα με τις έως τώρα πληροφορίες Α7, δεν έχουν δοθεί στη δημοσιότητα. Ωστόσο, το βέβαιο είναι πως το 4θυρο κουπέ της Audi βασίζεται σε ένα εντελώς νέο δάπεδο, το οποίο θα χρησιμοποιηθεί και στο νέο Α6. Σε πρώτη φάση, οι κινητήρες που θα το κινούν θα είναι δύο 3λιτροι V6 –βενζίνης και πετρελαίου- με τον πρώτο να αποδίδει περί τους 270 ίππους και τον δεύτερο 250 ίππων, ενώ στην κορυφή θα βρίσκονται δύο 8κύλινδροι σε διάταξη V, με τον βενζινοκίνητο να αποδίδει 372 ίππους και τον ντίζελ 350 ίππους. Όπως είναι αναμενόμενο, η κίνηση θα μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω του συστήματος μόνιμης τετρακίνησης Quattro. Λίγο καιρό μετά το εμπορικό λανσάρισμα του μοντέλου αναμένεται και η ακόμα πιο σπορτίφ έκδοση S, με τον 3λιτρο TFSI να προσφέρει την κίνηση, ενώ δεν αποκλείεται στο προσεχές μέλλον τη γκάμα να συμπληρώσει και η έκδοση RS. Για περισσότερες όμως πληροφορίες αλλά και φωτογραφίες σχετικά με το ολοκαίνουργιο Audi A7, μείνετε συντονισμένοι! _Χ.Α.