Η ιταλική εταιρεία αποκαλύπτει σήμερα και επίσημα το νέο Fiat Freemont, το δημόσιο ντεμπούτο του οποίου θα πραγματοποιηθεί στις αρχές Μαρτίου στη Διεθνή Έκθεση της Γενεύης.
Η ιταλική εταιρεία αποκαλύπτει σήμερα και επίσημα το νέο Fiat Freemont, το δημόσιο ντεμπούτο του οποίου θα πραγματοποιηθεί στις αρχές Μαρτίου στη Διεθνή Έκθεση της Γενεύης.
Όπως σας είχαμε αποκαλύψει με προγενέστερη αναφορά μας μέσω της ιστοσελίδας μας πριν έναν περίπου μήνα, η ιταλική εταιρεία σκοπεύει να παρουσιάσει στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης τον προσεχή Μάρτιο ένα νέο MPV μοντέλο, το οποίο θα αντικαταστήσει το Ulysse, θα φέρει την ονομασία Freemont και θα βασίζεται στο πλαίσιο/δάπεδο του Dodge Journey της «αδελφής» πλέον εταιρείας Chrysler, η οποία και θα σταματήσει τη διάθεσή του στη Γηραιά Ήπειρο. Όπερ και εγένετο, καθώς σήμερα η Fiat δίνει και επίσημα πλέον στη δημοσιότητα τις πρώτες φωτογραφίες του 7θέσιου μοντέλου της, καθώς και μια αρκετά εκτενή περιγραφή των επιμέρους τεχνικών χαρακτηριστικών του.
Όπως αναφέρουν οι ίδιοι δημιουργοί του, το νέο Freemont είναι το πρώτο δείγμα γραφής της συνεργασίας της Chrysler με το Γκρουπ Fiat, όχι μόνο γιατί βασίζεται στο δάπεδο ενός μοντέλου της Dodge, αλλά επιπλέον γιατί θα παράγεται στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού (στην Toluca του Μεξικό) σε εργοστάσιο του Γκρουπ Chrysler, όπου θα παράγεται και η αμερικάνικη παραλλαγή του Fiat 500. Το Freemont είναι ένα αυτοκίνητο σύμφωνα με τους Ιταλούς που συνδυάζει τις αρετές της πολυχρηστικότητας και της ευελιξίας σε ότι αφορά τις μετακινήσεις 7 επιβατών διαθέτοντας μήκος που αγγίζει τα 4,9 μ., πλάτος 1,88 μ. και ύψος 1,72 μ. Ιδιαίτερα… ευρύ είναι και το μεταξόνιο του, που αγγίζει τα 2,9 μ.! Μάλιστα, όπως υποστηρίζουν οι σχεδιαστές του αυτοκινήτου, η πρόσβαση στην τελευταία και τρίτη σειρά καθισμάτων αναμένεται να είναι ιδιαίτερα εύκολη, καθώς η πίσω πόρτες του Freemont ανοίγουν σε γωνία 90 μοιρών. Ιδιαίτερα αυξημένες αναμένονται και οι μεταφορικές δυνατότητες του χώρου φόρτωσης του νέου Freemont, με τη χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ του, με την τρίτη σειρά καθισμάτων διπλωμένη, να αγγίζει τα 1.461 λίτρα.
Στα μηχανικά μέρη, οι Ιταλοί σημειώνουν πως οι προσθιοκίνητες αρχικά εκδόσεις του Freemont θα κινούνται από έναν 2λιτρο τουρμπντίζελ κινητήρα της γενιάς Multijet, ο οποίος θα αποδίδει στις δύο διαθέσιμες εκδοχές του 140 και 170 ίππους και θα συνδυάζεται σε κάθε περίπτωση με χειροκίνητο κιβώτιο. Αργότερα (χωρίς να διευκρινίζεται προς το παρόν ο ακριβής χρόνος λανσαρίσματος), στη γκάμα του Freemont θα προστεθούν και οι τετρακίνητες εκδόσεις, οι οποίες θα κινούνται τόσο από τον 2λιτρο Multijet των 170 ίππων, όσο και από έναν V6 βενζινοκινητήρα 3,6 λίτρων της Chrysler (γενιά Pentastar), ο οποίος θα αποδίδει 276 ίππους. Και οι δύο στην προκειμένη περίπτωση θα συνεργάζονται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο. Οι Ιταλοί προσθέτουν στην επίσημη ανακοίνωσή τους πως το νέο Freemont φέρει αρκετές αλλαγές στις ρυθμίσεις της ανάρτησης και του τιμονιού σε σχέση με το Dodge Journey, ούτως ώστε να επιτευχθούν ακόμα πιο υψηλές αποδόσεις στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς και της άνεσης.
Σύμφωνα με την Fiat, οι πωλήσεις του νέου Freemont θα ξεκινήσουν στην Ευρώπη στο δεύτερο εξάμηνο του 2011. _Χ.Α.