Η ιταλική εταιρεία παρουσιάζει μια ακόμα εκδοχή της συλλεκτικής Centenario προκειμένου να γιορτάσει τα 100 χρόνια από τη γέννηση του ιδρυτή της διάσημης μάρκας από τη Σαντ’Άγκατα.
Και τα 20 αντίτυπα στα οποία θα κατασκευαστεί το ανοιχτό αυτό κόσμημα έχουν ήδη πουληθεί με την τιμή για κάθε ένα από αυτά να υπερβαίνει, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις, τα 2 εκ ευρώ. Όπως ακριβώς συνέβη και με την έκδοση Coupe, που κυριολεκτικά… εξαφανίστηκε πριν καν πατήσει το πόδι της τον περασμένο Μάρτιο στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης.
Την κίνηση, όπως και στην Coupe, προσφέρει ο γνωστός V12 ατμοσφαιρικός κινητήρας των 6,5 λίτρων των Ιταλών, ο οποίος αποδίδει 770 ίππους. Μάλιστα, το όριο περιστροφής του σε σχέση με εκείνον της Aventador SV έχει αυξηθεί από τις 8.350 σ.α.λ. στις 8.600 σ.α.λ. Έτσι και οι δύο Centenario συνεχίζουν να αποτελούν ό,τι πιο δυνατό έχει κατασκευάσει ποτέ η Lamborghini στην πολυετή της πορεία. Με πινακίδες κυκλοφορίας για χρήση σε δημόσιο δρόμο, ασφαλώς!
Σύμφωνα με την Lamborghini, η Centenario Roadster των 1.570 κιλών (+50 σε σχέση με την Coupe) μπορεί να επιταχύνει από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο 2,9 μόλις δλ.
Στα υπόλοιπα μηχανικά και όχι μόνο μέρη ξεχωρίζει το σύστημα τετραδιεύθυνσης, το προηγμένο σύστημα τηλεμετρίας, το οποίο είναι ενσωματωμένο στο ανανεωμένο infotainment, καθώς και οι θηριώδης τροχοί των 20 και 21 ιντσών εμπρός και πίσω, οι οποίοι συνδυάζονται με ελαστικά PZero της Pirelli.
Στο πίσω μέρος του αμαξώματος (σ.σ.: θυμίζουμε πως το μονοκοκ είναι κατασκευασμένο από carbon) δεσπόζει μια ευμεγέθης αεροτομή, η οποία όχι μόνο ανασηκώνεται σε ύψος 150 χλστ., αλλά συγχρόνως μπορεί να αποκτήσει και κλίση έως και 15 μοίρες, ώστε να προσφέρει τη βέλτιστη ανά περίπτωση αεροδυναμική απόδοση._X.A.