X
Επικαιρότητα

Αποκάλυψη για τη νέα Ferrari 488 GTB

Αποκάλυψη για τη διάδοχο της 458 Italia, που 40 χρόνια μετά την παρουσίαση του πρώτου V8 μοντέλου της με τον κινητήρα στο κέντρο, ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο για τη Ferrari.

Αποκάλυψη για τη διάδοχο της 458 Italia, που 40 χρόνια μετά την παρουσίαση του πρώτου V8 μοντέλου της με τον κινητήρα στο κέντρο, ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο για τη Ferrari.


Η νέα μπερλινέτα, με τεχνογνωσία αποκτημένη από τη Formula 1 και τους αγώνες αντοχής, εφοδιάζεται με V8 turbo κινητήρα των τεσσάρων λίτρων, ισχύος 670 ίππων στις 8.000 σ.α.λ. και ροπής 77 χλγμ., διαθέσιμης από τις 2.000 σ.α.λ.

Με αυτόν το νέο μοντέλο της ιταλικής εταιρείας επιταχύνει από στάση έως τα 100 χιλιόμετρα την ώρα σε 3 δευτερόλεπτα και ως τα 200 χλμ./ώρα σε 8,3 δλ., ενώ όπως ανακοίνωσε η Ferrari ο ταχύτερος γύρος της στην ιδιόκτητη πίστα του Fiorano είναι 1 λεπτό και 23 δευτερόλεπτα. Το μηχανικό σύνολο των 3.902 κ.εκ. συνδυάζεται με το κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη των επτά σχέσεων, της εταιρείας.


Το μηχανικό σύνολο του νέου ιταλικού διαμαντιού προέρχεται από την California T και, με βάση τις προαναφερόμενες ιπποδυνάμεις κι επιδόσεις, η διάδοχος της 458 Italia είναι σε θέση να ανταγωνιστεί κάθε δυναμικό αντίπαλο στην κλάση της, όπως είναι για παράδειγμα η McLaren 650S και η Lamborghini Huracan.


Η Ferrari 488 GTB θα παρουσιαστεί για πρώτη φορά δημόσια στις αρχές Μαρτίου, στη διεθνή έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης.

 

FERRARI 488 GTB

ΒΑΣΙΚΑ ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Κινητήρας: V8 90o Turbo

Κυβισμός: 3.902 κ.εκ.

Ισχύς: 670 ίπποι στις 8.000 σ.α.λ.

Ροπή: 77 χλγμ. στις 2.000 σ.α.λ.

0-100 χλμ./ώρα: 3 δλ.

0-200 χλμ./ώρα: 8,3 δλ.

Τελική ταχύτητα: 330 χλμ./ώρα

Μήκος: 4.568 χλστ.

Πλάτος: 1.952 χλστ.

Ύψος: 1.213 χλστ.

Κατανομή βάρους: 46,5% εμπρός, 53,5% πίσω

Βάρος: 1.370 κιλά

Ειδήσεις με σημασία

– O V8 twin turbo κινητήρας των 3.902 κ.εκ. συνδυάζεται με ένα σοφιστικέ σύστημα ελέγχου… διανομής της ροπής στους κινητήριους τροχούς, το οποίο ελέγχεται ηλεκτρονικά φέροντας επίσημα την ονομασία Variable Torque Management. Το εν λόγω «βοήθημα» αποτελεί αναπόσπαστο… τμήμα του αναβαθμισμένου 7τάχυτου dual clutch κιβωτίου.

-Σε αυτό, προσθέστε τόσο το βελτιωμένο σε απόδοση ελεγχόμενο διαφορικό E-Diff, εμπνευσμένο από τα μονοθέσια της F1, όσο και το σύστημα Side Slip Control, το οποίο, όντας πλέον στη δεύτερη κατά σειρά γενιά του, είναι πλέον λιγότερο παρεμβατικό, εξασφαλίζοντας την ίδια στιγμή στις εξόδους των στροφών υψηλότερες διαμήκεις επιταχύνσεις.

-Και σαν να μην έφταναν όλα αυτά, το SSC2 είναι σε θέσει να ελέγχει διαρκώς τις ρυθμίσεις των ενεργών αμορτισέρ της νέας 488 GTB!

-Η νέα εξωτερική σχεδίαση του ιταλικού dream car, πέραν της… τέρψης των οφθαλμών, αυξάνει κατά 50% την κάθετη παραγόμενη δύναμη, στοιχείο που στέλνει στα ουράνια, σύμφωνα με τους Ιταλούς, αυτό που με μια φράση ονομάζεται «οδηγική απόλαυση».

-Όπως είχαμε «προβλέψει» σε πρόσφατη ανάρτησή μας, ο αντικαταστάτης της 458 Italia απέκτησε νέο όνομα. Ο αριθμός «488» παραπέμπει στη χωρητικότητα του κάθε κυλίνδρου (488×8=3.902 κ.εκ.), ενώ το γνώριμο τρίπτυχο γραμμάτων «GTB» αποτελεί τη σύντμηση των λέξεων Gran Turismo Berlinetta.

-Η νέα 488 GTB θα ξεκινήσει να παράγεται από τον Σεπτέμβριο, τη στιγμή, δηλαδή, που θα σταματήσει η παραγωγή της ατμοσφαιρικής 458 Italia._Χ.Α.



ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!