top icon
Επικαιρότητα

Ανοικτή γενική συνέλευση ΣΕΑΑ

Στο συνεδριακό κέντρο του πολεμικού μουσείου Αθηνών έλαβε χώρα η ανοικτή γενική συνέλευση του Συνδέσμου Εισαγωγέων και Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων, ΣΕΑΑ, με αντικείμενο «η αυτοκινητοβιομηχανία μόνιμος αρωγός για ασφαλείς, αποτελεσματικές και πράσινες μεταφορές».

Όπως προκύπτει και από τον τίτλο, συζητήθηκαν διάφορα θέματα που άπτονται των τομέων της ενέργειας, του περιβάλλοντος και των μεταφορών. Στη συνέλευση αυτή, εκτός των μελών, παραβρέθηκαν αρκετοί προσκεκλημένοι, μεταξύ των οποίων εκπρόσωποι της πολιτείας, κρατικών φορέων και διεθνών οργανισμών, εκπρόσωποι των ΜΜΕ από το χώρο του αυτοκινήτου και του οικονομικού τύπου, καθώς και ανώτατα στελέχη του επιχειρηματικού χώρου.

Την εκδήλωση άνοιξε με ομιλία του ο κ. Ανδρέας Ανδρικόπουλος, Πρόεδρος του Δ.Σ. του ΣΕΑΑ, ενώ κατόπιν στο βήμα ανέβηκαν, μεταξύ άλλων, ο κ. Κωστής Χατζηδάκης, Υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών και ο κ. Μιχάλης Χρυσοχοϊδης, υπεύθυνος τομέα ανάπτυξης του ΠΑΣΟΚ. Προσκεκλημένος ήταν και ο κ. Σταύρος Δήμας, Επίτροπος Περιβάλλοντος της Ε.Ε., ο οποίος όμως δεν μπόρεσε τελικά να παραστεί, στέλνοντας ένα συνεργάτη στη θέση του.

Μεταξύ των θεμάτων που θίχτηκαν ήταν αυτό της ηλικίας του στόλου των οχημάτων, καθώς η Ελλάδα είναι η τελευταία χώρα της Ε.Ε. σε αριθμό αυτοκινήτων που εξέρχονται από την κυκλοφορία, με ποσοστό ετησίως μόλις 1,5%, όταν οι περισσότερες χώρες της Ευρώπης έχουν αντίστοιχα ποσοστά 5-6,5%.

Αναφορές έγιναν επίσης για τις νέες, φιλικές προς το περιβάλλον τεχνολογίες και για τον τρόπο που μπορούν αυτές να ενταχθούν στην ελληνική πραγματικότητα, είτε στο επίπεδο των ιδιωτικής χρήσης αυτοκινήτων, είτε σε αυτό των κρατικών οχημάτων και των μέσων μαζικής μεταφοράς.

Ο κ. Δημήτρης Γιωτάκος, αρμόδιος σύμβουλος και εξ ονόματος του Επιτρόπου  Περιβάλλοντος κ. Δήμα, παρουσίασε με τη σειρά του το νέο σχέδιο κανονισμού της Ευρωπαϊκής ένωσης, σύμφωνα με το οποίο, από το έτος 2012, τα νέα μοντέλα θα πρέπει να εκπέμπουν -κατά μέσο όρο- 130 γρ. CO2 ανά χιλιόμετρο.

Η όλη εκδήλωση έδωσε την ευκαιρία για αρκετές επιμέρους συζητήσεις, μεταξύ των οποίων για το ενδεχόμενο μίας νέας απόσυρσης, η οποία είναι υπό συζήτηση, καθώς και για τις μελλοντικές κινήσεις της κυβέρνησης και τα κίνητρα -ή αντικίνητρα- που θα πρέπει να θεσπίσει για την απομάκρυνση των παλαιών αυτοκινήτων από την κυκλοφορία.

Ποιος θεωρείτε ότι θα είναι ο νικητής του φετινού EKO Ράλλυ Ακρόπολις;

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ