Όλα καλά, όλα ανθηρά για τα μέλη του BMW Group, που είδαν τις πωλήσεις τους κατά τη διάρκεια των πρώτων δύο μηνών του 2018 να ανεβαίνουν έτι περεταίρω.
Ο μήνας Φεβρουάριος έκλεισε με τις μάρκες του BMW Group, τις BMW, Mini και Rolls-Royce, να αυξάνουν τον εμπορικό τους βηματισμό κατά 5,8%. Καθ’ όλη δε τη διάρκεια του 2μήμου, η βελτίωση των επιδόσεων του BMW Group άγγιξε ποσοστιαία το 4,8%, με τις εταιρείες που το απαρτίζουν να ταξινομούν στο σύνολο της παγκόσμιας αγοράς 348.459 αυτοκίνητα.
Διαβάστε επίσης: Stefan Quandt, ο μεγαλύτερος μέτοχος του BMW Group
Η BMW κατάφερε το πρώτο 2μηνο να κερδίσει την εμπιστοσύνη 303.738 αγοραστών ανά τον κόσμο καταγράφοντας αύξηση της εμπορικής της επιρροής κατά 4,3%. Από τα μοντέλα της γκάμας που διακρίθηκαν ξεχωρίζουν εκείνα της Σειράς 1 (31.775 μονάδες, +33,2%), η Χ1 (48.159, +22,5%) και η «5άρα» (55.344, +13,6%).
Ποσοστιαία το άλμα της MINI ήταν υπερδιπλάσιο εκείνου της «μαμάς» εταιρείας αγγίζοντας, την ίδια πάντα περίοδο, το 10,8% και σε απόλυτα νούμερα τις 44.249 μονάδες. Άξιο αναφοράς είναι το γεγονός πως από αυτές σχεδόν το 13% αφορούσαν στην plug-in υβριδική έκδοση του Countryman.
Διαβάστε επίσης: Ξεκίνησε η παραγωγή του i8 Roadster
Αξίζει να σημειωθεί πως για το σύνολο του 2018 το BMW Group στοχεύει σε πωλήσεις ηλεκτρικών και υβριδικών μοντέλων της τάξης των 140.000 μονάδων. Κατά τη διάρκεια των μηνών Ιανουάριος/Φεβρουάριος η εμπορική απήχηση των αυτοκινήτων του είδους και για τις τρεις μάρκες έφτασε τις 15.041 μονάδες, επίδοση αυξημένη κατά 40,2% σε σχέση με την αντίστοιχη του 2017.
Σύμφωνα με τους Γερμανούς, το 2017 ο μέσος όρος των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα των μοντέλων του ομίλου μειώθηκε κατά 2 gr αγγίζοντας τα 122 gr/χλμ._Χ.Α.