Έντονη είναι η φημολογία που θέλει τη VW να αναβιώνει την πολυτελή της ναυαρχίδα, που ομολογουμένως δεν κατάφερε να πείσει το απαιτητικό κοινό της εν λόγω κατηγορίας.
Έντονη είναι η φημολογία που θέλει τη VW να αναβιώνει την πολυτελή της ναυαρχίδα, που ομολογουμένως δεν κατάφερε να πείσει το απαιτητικό κοινό της εν λόγω κατηγορίας.
Έχοντας ως δεδομένη την πρόσφατη ανακοίνωση του CEO της εταιρείας, Martin Winterkorn, για περιστολή των δαπανών εξέλιξης στο σύνολο του γερμανικού γκρουπ κατά 5 δις ευρώ έως το 2017, η είδηση που είδε σήμερα το φως της δημοσιότητας και αφορά την αναβίωση του όχι και τόσο επιτυχημένου Phaton, φαντάζει αρκούντως… παράδοξη. Θυμίζουμε πως το Phaeton απεδείχθη κατώτερο των προσδοκιών, και ειδικότερα εκείνων του Ferdinand Piech, ο οποίος αποτέλεσε τον βασικό «καθοδηγητή» εισόδου της VW στην πολυτελή αρένα, καθώς οι πωλήσεις του δεν πλησίασαν καν τον στόχο των 20.000 μονάδων σε ετήσια βάση (σ.σ.: θυμίζουμε πως το 2012 η παραγωγή του Phaeton περιορίστηκε στις μόλις 5.812 μονάδες). Επιπρόσθετα, ιδιαίτερα «τσουχτερό» απεδείχθη τόσο το συνολικό κόστος εξέλιξής του, που ξεπέρασε το 1 δις ευρώ, όσο και το αντίστοιχο κατασκευαστικό, που από το 2002 έως και το 2012 επιβάρυνε τα ταμεία της VW, ούτε λίγο ούτε πολύ, κατά 28.000 ευρώ ανά πωληθέντα μονάδα!
Παρά τα όχι και τόσο αισιόδοξα αυτά… μηνύματα, οι ιθύνοντες της VW φαίνονται σήμερα αποφασισμένοι να επανέλθουν στα τεκταινόμενα της «μεγάλης» κατηγορίας, ρίχνοντας στην αγορά το νέο Phaeton, πιθανότητα σε υβριδική έκδοση, περί τα τέλη του 2017. Απέναντι του, το νέο Phaeton καλείται να αντιπαρατεθεί με τον ηγέτη της κατηγορίας, την Mercedes S-Class, οι ετήσιες πωλήσεις της οποίας το 2017 αναμένεται να αγγίξουν τις 85.000 μονάδες, τη σειρά 7 της BMW και το ομόσταυλο Audi A8, μοντέλα που οι ετήσιες πωλήσεις του αναμένεται να κυμανθούν την μεθεπόμενη χρονιά στις 64.000 και 41.000 μονάδες αντίστοιχα._X.A.