Σε αναβάθμιση των S-Max και Galaxy προχώρησε η Ford, με παρεμβάσεις στην αισθητική, τα επίπεδα άνεσης και τη συνδεσιμότητα, ενώ αμφότερα διατίθενται και σε εκδόσεις Vignale.
Μεταξύ των στοιχείων αναβάθμισης, την τιμητική τους έχουν τα καθίσματα οδηγού και συνοδηγού με ρύθμιση 18 κατευθύνσεων, λειτουργία μασάζ και πιστοποίηση AGR, για μία ξεκούραστη εμπειρία ταξιδιού, ανεξάρτητα από την απόσταση και το είδος της διαδρομής. Ισχυρό πόλο έλξης στην εξωτερική εμφάνιση των αυτοκινήτων αποτελούν οι νέες προτάσεις ζαντών αλουμινίου σε μοναδικά σχέδια και χρώματα, ενώ σε λειτουργικό επίπεδο, ο δίλιτρος EcoBlue diesel συνδυάζει τις επιδόσεις ενός κινητήρα μεγάλου κυβισμού με την κατανάλωση και τις εκπομπές ρύπων ενός μικρού μηχανικού συνόλου. Τέλος, το σύστημα επικοινωνίας και ψυχαγωγίας SYNC 3 και η τεχνολογία ενσωματωμένου modem FordPass Connect είναι σημαντικά όπλα στη φαρέτρα των νέων μοντέλων, για να μπορούν οι οδηγοί να παραμένουν συνδεδεμένοι εν κινήσει, να ελέγχουν τα πάντα με φωνητικές εντολές ή μέσω αναγνώρισης χειρονομιών και να λαμβάνουν ενημερώσεις για επικείμενους κινδύνους.
Ο δίλιτρος κινητήρας EcoBlue diesel που διατίθεται στα Ford S-MAX και Galaxy με απόδοση 150 και 190 PS ίππων – καθώς και σε έκδοση Bi-turbo 240 ίππων – προσφέρει την ισχύ, τη ροπή και τις επιδόσεις ενός κινητήρα μεγαλύτερου κυβισμού, σε συνδυασμό με χαμηλά επίπεδα κατανάλωσης και εκπομπών CO2 που συναντά κανείς σε μικρότερα μηχανικά σύνολα. Το προαιρετικό, αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων –που ελέγχεται από ένα περιστροφικό χειριστήριο– δημιουργήθηκε με γνώμονα τη βελτιστοποιημένη κατανάλωση και την άμεση απόκριση, για ομαλές και γρήγορες αλλαγές σχέσεων. Ένα εξάρι μηχανικό κιβώτιο προσφέρεται επίσης με τα μοντέλα S-MAX και Galaxy.
Ανάμεσα στις τεχνολογίες άνεσης και πρακτικότητας που διατίθενται στα S-MAX και Galaxy είναι το ACC με Stop & Go. Συμβατό με το αυτόματο κιβώτιο των οκτώ σχέσεων, το σύστημα αυτό βοηθά τους οδηγούς να διατηρούν μία ασφαλή απόσταση από τα προπορευόμενα οχήματα, ενώ παράλληλα μπορεί να σταματά τελείως το αυτοκίνητο σε συνθήκες κυκλοφορίας με συχνά σταμάτα-ξεκίνα και να το εκκινεί αυτόματα εάν η διάρκεια της στάσης είναι μικρότερη των 3 δευτερολέπτων._Δελτίο Τύπου