X
Επικαιρότητα

Ανανέωση των φορτηγών ζητά ο ΣΕΑΑ

Προτάσεις για τον εκσυγχρονισμό των οδικών εμπορευματικών μεταφορών κατέθεσε ο Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων.

Τη θέση του για εκσυγχρονισμό των οδικών μεταφορών, μέσω της ανανέωσης του στόλου των βαρέων οχημάτων, επανέλαβε ο Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων.
Μιλώντας κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου ο πρόεδρος του Συνδέσμου, Ανδρέας Ανδρικόπουλος, επικαλέστηκε στατιστικά στοιχεία τα οποία δείχνουν πως ο μέσος όρος ηλικίας των βαρέων οχημάτων στη χώρα μας αγγίζει τα 18 έτη, τη στιγμή που στην Ευρωπαϊκή Ένωση ανέρχεται σε 12,5.
Ο κ. Ανδρικόπουλος πρότεινε ο καθορισμός των τελών κυκλοφορίας και των διοδίων, η συχνότητα ελέγχων ΚΤΕΟ και η επιβολή μέτρων κυκλοφορίας σε κεντρικές αρτηρίες, να ευνοούν τα νεότερα οχήματα, προκειμένου να συμβάλουν στη σταδιακή ανανέωση του στόλου.
Σχολιάζοντας την υπόθεση των τεκμηρίων για τα ΙΧ, ο κ. Ανδρικόπουλος δήλωσε ότι η ηγεσία του υπουργείου Οικονομίας αρνήθηκε τα όσα είδαν το φως της δημοσιότητας και εξέφρασε την πρόθεσή της να φορολογήσει μόνο το κόστος χρήσης του αυτοκινήτου. «Δεν μπορώ να πω ότι εμπιστευόμαστε απόλυτα τα όσα μας είπαν, γιατί οι πολιτικοί έχουν τη συνήθεια να αλλάζουν συχνά γνώμη», προσέθεσε ο πρόεδρος του Συνδέσμου.
Εκπροσωπώντας τους ιδιοκτήτες βυτιοφόρων καυσίμων, ο κ. Άγγελος Θαλάρης, γενικός γραμματέας της ομοσπονδίας, υποστήριξε ότι το κόμιστρο των φορτηγών δημόσιας χρήσης αντιστοιχεί μόλις στο 0,9% της τιμής των καυσίμων.
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!