X
Επικαιρότητα

Ανανέωση και για το Renault Clio RS

Μετά της ταπεινότερες εκδοχές του μοντέλου, σειρά έχουν οι RS 200 και RS 220 Trophy.

Σχεδιαστικά, οι κορυφαίες εκδόσεις του γαλλικού «πυραύλου», οι οποίες συναντούν στο δρόμο τους τις αντίστοιχες των Ford Fiesta, Opel Corsa και Peugeot 208, ξεχωρίζουν κυρίως για τον ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα, την τροποποιημένη μάσκα αλλά και για τα διαφορετικά φωτιστικά σώματα, συμπεριλαμβανομένων και των… αγωνιστικών φώτων ομίχλης, τα οποία αντλούν την έμπνευσή τους από εκείνα του πρωτοτύπου RS 16.

Σύμφωνα με τους Γάλλους, το κορυφαίο Clio είναι διαθέσιμο στις εκδόσεις Sport, Cup και Trophy, με το τελευταίο φυσικά να είναι και το πλέον σκληροπυρηνικό σε προσανατολισμό και συμπεριφορά. Πιο συγκεκριμένα, το Clio RS Trophy προσφέρεται με χαμηλωμένη κατά 20 και 10 χλστ. ανάρτηση εμπρός και πίσω, σε συνδυασμό με τροχούς διαμέτρου 18 ιντσών. Προαιρετικά, προσφέρεται και ένα αγωνιστικών περγαμηνών σύστημα εξαγωγής, το οποίο έχει εξελίξει ειδικά για την περίσταση η εξειδικευμένη στο είδος εταιρεία Akrapovic.

 Κάτω από το καπό συναντάμε για μια ακόμα φορά τον γνώριμο 1,6 κινητήρα τούρμπο των Γάλλων, που αποδίδει 200 ή 220 ίππους, ο οποίος συνεχίζει να συνεργάζεται με το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC της Renault. Στην έκδοση των 220 ίππων, τα «0-100» έρχονται σε χρόνο μόλις 6,6 δλ., τα πρώτα 400 μ. σε 14,5 δλ., ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 235 χλμ./ώρα._Χ.Α.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!