Η γαλλική εταιρεία αναβαθμίζει το Kadjar προσφέροντας παράλληλα μία εκ βαθέων ανανεωμένη γκάμα κινητήρων ντίζελ και βενζίνης.
Το «φρεσκαρισμένο» οπτικά Renault Kadjar δεν αλλάζει σχεδιαστική ταυτότητα εν όψει 2019 παρά τις νέες… πινελιές των Γάλλων στις εξωτερικές του επιφάνειες (βλ. ανασχεδιασμένοι προφυλακτήρες εμπρός, επεμβάσεις στην αισθητική των εμπρός φωτιστικών σωμάτων, νέας σχεδίασης ζάντες κοκ). Ανάλογα διακριτικές είναι οι επεμβάσεις που θα εντοπίσει κανείς και στην καμπίνα του γαλλικού SUV. Εδώ, οι στιλίστες του εργοστασίου ανασχεδίασαν την κεντρική κονσόλα εγκαθιστώντας μεγαλύτερες πουδροθήκες στη βάση της, αλλά κι έναν φωτιζόμενο χώρο για εναπόθεση μικρών αντικειμένων.
Πιο διακριτή σε σχέση με το παρελθόν είναι η υιοθέτηση του συστήματος πολυμέσων και συνδεσιμότητας R-Link 2 της Renault- το οποίο αποτελείται από «7άρα» οθόνη και είναι συμβατό ασφαλώς με Android Auto και Apple CarPlay – οι διαφορετικές επενδύσεις στα καθίσματα και στο εσωτερικό τμήμα των θυρών, τα ανασχεδιασμένα χειριστήρια του συστήματος κλιματισμού, οι «αναθεωρημένες» λαβές αναδίπλωσης των πίσω καθισμάτων (σύστημα Easy Break), καθώς και η προσθήκη του συστήματος Overspeed Prevantion στην ήδη πλούσια παλέτα των ηλεκτρονικών «καλουδιών» υποβοήθησης της οδήγησης.
Από εκεί και πέρα, το ενδιαφέρον στο ανανεωμένο Renault Kadjar επικεντρώνεται στους κινητήρες που φιλοξενούνται κάτω από το καπό toy. Εδώ, ο πρώτος λόγος ανήκει στον 1.300άρη βενζινοκινητήρα που εξελίχθηκε από κοινού με την Daimler, ο οποίος είναι διαθέσιμος σε δύο εκδόσεις ισχύος. Η πιο… ήπια είναι εκείνη των 140 ίππων και η πιο «ισχυρή» αυτή των 160 ίππων. Και στις δύο προπτώσεις, ο δυνητικός αγοραστής θα έχει τη δυνατότητα να επιλέξει, εκτός από το κλασσικό χειροκίνητο «6άρι» κιβώτιο, το γνωστό «διπλόδισκο» σύστημα μετάδοσης EDC των 7 σχέσεων των Γάλλων. Αξίζει να σημειωθεί πως και οι δύο παραλλαγές είναι εφοδιασμένος με φίλτρο σωματιδίων με την κίνηση να μεταδίδεται κατ’ αποκλειστικότητα στους εμπρός τροχούς του αυτοκινήτου.
Στο στρατόπεδο της πετρελαιοκίνησης, ο γνωστός dCi των 1,5 λίτρων έχει πλέον μετονομαστεί σε Blue dCi και χάρη σε μια πλειάδα αφανών αλλαγών είναι περιβαλλοντικά… σύννομος, αποδίδοντας πλέον 115 ίππους (5 επιπλέον σε σχέση με το παρελθόν) και ροπή 260 Nm. Και εδώ υπάρχει η επιλογή των δύο κιβωτίων ανάμεσα στο χειροκίνητο «6άρι» και το EDC 7. Πιο πάνω, οι Γάλλοι προχώρησαν στην… αποστράτευση του γνωστού πετρελαιοκινητήρα των 1,6 λίτρων, ο οποίος αντικαταστάθηκε από ένα σύνολο της γενιάς Blue dCi με χωρητικότητα 1.749 κ.εκ.
Η ισχύς της συγκεκριμένης μονάδας διαμορφώνεται στους 150 ίππους και η ροπή στα 340 Nm ήδη από τις 1.750 σ.α.λ. Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός πως η συγκεκριμένη εκδοχή του μοντέλου είναι και η μόνη τετρακίνητη της γκάμας Kadjar, με τη Renault να προσφέρει επίσης και την επιλογή με κίνηση στους εμπρός τροχούς. Θυμίζουμε πως τα διαθέσιμα προγράμματα της «δανεικής» από τη Nissan τετρακίνησης είναι τρία: τα 2WD, Auto (έως και το 50% της ροπής στον πίσω άξονα) και Lock («κλειδωμένο» 50-50 έως τα 40 χλμ./ώρα)._Χ.Α.