Η Kia φρεσκάρει το Picanto τόσο σε σχεδίαση και τεχνολογίες, όσο και σε κινητήρες.
Η Kia δίνει στο «μικρό» Picanto μια τονωτική ένεση που δεν περιορίζεται στο σχεδιασμό των εξωτερικών επιφανειών αλλά επεκτείνεται σε πιο ουσιώδεις τομείς, όπως εκείνοι της ασφάλειας, των συστημάτων υποβοήθησης της οδήγησης και των κινητήρων. Οι οπτικές διαφοροποιήσεις εστιάζονται στις εκδόσεις GT-Line και X-Line, οι οποίες χαρακτηρίζονται από την τροποποιημένη ανά περίσταση tiger nose στο εμπρός μέρος, τους ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες και τα LED φώτα εμπρός και πίσω. Πλέον, οι επιλογές σε τροχούς και χρωματικούς συνδυασμούς αυξάνουν έτι περαιτέρω τις δυνατότητες παραμετροποίησης-προσωποποίησης κάθε έκδοσης.
Στο εσωτερικό η «7άρα» οθόνη έχει αντικατασταθεί με μια μεγαλύτερη «8άρα» (στον κεντρικό πίνακα οργάνων το «παρών» δίνει μια μικρότερη 4,2 ιντσών), ενώ το σύστημα ψυχαγωγίας είναι πλέον συμβατό σε όλες τις παραλλαγές του μοντέλου με Apple CarPlay και Android Auto. Την ίδια στιγμή, το ανανεωμένο Picanto εφοδιάζεται με το σύστημα τηλεματικής UVO Phase II, το οποίο παρέχει επιπλέον δυνατότητες στον τομέα της συνδεσιμότητας καθώς και νέα συστήματα υποβοήθησης της οδήγησης, όπως είναι για παράδειγμα τα Lane Following Assist και Forward Collision-Avoidance Assist.
Στον τομέα των κινητήρων το ανανεωμένο Kia Picanto, το οποίο θα είναι διαθέσιμο στην Ευρώπη από το τρίτο τρίνηνο του έτους και μετά, ξεχωρίζει για τις βενζινοκίνητες μονάδες της οικογένειας Smartstream. Η παλέτα περιλαμβάνει τον τρικύλινδρο και υπερτροφοδοτούμενο 1.000άρη T-GDi με απόδοση 10 ίππων καθώς και έναν ατμοσφαιρικό 1.000άρη με μέγιστη ισχύ 67 ίππων. Ανάμεσα στις τεχνολογικές κατακτήσεις των εν λόγω μονάδων συγκαταλέγεται το σύστημα ψεκασμού του πρώτου, το οποίο λειτουργεί πλέον με πίεση 350 bar, καθώς και ο dual port ψεκασμός του δεύτερου.
Σε σχέση και με τις δύο αυτές μονάδες, η Kia δεσμεύεται να ανακοινώσει τις τιμές κατανάλωσης και εκπομπών ρύπων πριν το επίσημο λανσάρισμα του μοντέλου στην αγορά. Τέλος, άξιο αναφοράς είναι το γεγονός πως για πρώτη φορά το Picanto θα είναι διαθέσιμο με αυτόματο κιβώτιο – ή πιο σωστά με ένα αυτοματοποιημένο, το οποίο βασίζεται σε ένα παραδοσιακό χειροκίνητο «5άρι» – το οποίο φέρει την ονομασία Automated Manual Transmission (AMT) και χρησιμοποιεί για τη λειτουργία του έναν συμπλέκτη ξηρού τύπου.