Η κορεάτικη εταιρεία ανανεώνει και τις τρεις διαθέσιμες εκδόσεις του Ioniq (hybrid, plug-in hybrid και EV) εμπλουτίζοντας τις με νέα στοιχεία τεχνολογίας και αναβαθμισμένη στα σημεία αισθητική.
Το Hyundai Ioniq, το οποίο παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2016, ήταν το πρώτο μοντέλο παγκοσμίως που σχεδιάστηκε από λευκό χαρτί προκειμένου να είναι διαθέσιμο σε τρεις διαφορετικές ηλεκτροκίνητες εκδόσεις: την αμιγώς ηλεκτρική, την hybrid και την plug-in hybrid. Εν έτει 2019 και με περισσότερες από 60.000 πωλήσεις παγκοσμίως, ήρθε η ώρα για μία μικρή αλλά ουσιαστική ανανέωση.
Πιο συγκεκριμένα, η αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση είναι εφοδιασμένη πλέον με μία μεγαλύτερη μπαταρία – από 28 kWh σε 38,3 kWh – γεγονός που εξασφαλίζει αυξημένη ικανότητα αποθήκευσης της ενέργειας κατά 36%. Σύμφωνα με την κορεάτικη εταιρεία, η προσδοκώμενη αυτονομία της ηλεκτροκίνητης έκδοσης του ανανεωμένου Ioniq είναι τα 294 χλμ., με τον ηλεκτροκινητήρα που το κινεί να αποδίδει ισχύ 136 ίππων και ροπή 295 Nm.
Το Ioniq EV είναι εφοδιασμένο πλέον με σύστημα φόρτισης των 7,2 kW, αντί 6,6 kW, εξασφαλίζοντας σε ταχυφορτιστή των 100 kW χρόνο φόρτισης των μπαταριών σε πληρότητα 80% σε 54 λεπτά.
Τα Ioniq Hybrid και Plug-in Hybrid τροφοδοτούνται από τον 1.600άρη κινητήρα βενζίνης της γενιάς GDI με άμεσο ψεκασμό (105 ίπποι, 147 Nm) και έναν ηλεκτροκινητήρα με μέγιστη ισχύ και ροπή 43,5 ίππων και 170 Nm και 60,5 ίππων και 170 Nm, αντίστοιχα. Η συνδυαστική ισχύς και στις δύο περιπτώσεις φτάνει τους 141 ίππους και η ροπή τα 265 Nm. H μπαταρία στην πρώτη περίπτωση έχει δυναμική 1,56 kWh και στη δεύτερη 8,9 kWh.
Από εκεί και πέρα, όλες οι εκδόσεις του ανανεωμένου Ioniq είναι εφοδιασμένες με το σύστημα ασφάλειας SmartSense και διασύνδεσης/ψυχαγωγίας Hyundai Blue Link με σύστημα eCall για καταστάσεις εκτάκτου ανάγκης και υπηρεσίες Live Services. Εξωτερικά, οι βασικές διαφορές σε σχέση με το παρελθόν εντοπίζονται στους ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες, στη διαφορετική μάσκα («κλειστή» στην έκδοση EV) και στα νέα σχέδια των ζαντών ελαφρού κράματος._Χ.Α.