Η Honda φρεσκάρει τόσο εντός όσο και εκτός το «συμπαγές» SUV μοντέλο της αθροίζοντας συγχρόνως στην παλέτα των διαθέσιμων κινητήρων την έκδοση 1.5L VTEC Turbo.
Οπτικά, το ανανεωμένο Honda HR–V είναι σχεδόν όπως το ξέραμε, μιας και η ιαπωνική εταιρεία δεν θέλησε να αλλοιώσει τη γνώριμη, εδώ και αρκετά πλέον χρόνια, σχεδιαστική φυσιογνωμία του μικρού SUV μοντέλου της. Εντούτοις, το εκπαιδευμένο μάτι θα μπορέσει από την πρώτη κιόλας ματιά να εντοπίσει το νέο και… απαστράπτον κεντρικό τμήμα της μάσκας στο εμπρός μέρος, το οποίο αντικαθιστά το μαύρο ματ πλαστικό φιλέτο της απελθούσης γενιάς, συνθέτοντας μία νέα ταυτότητα που η ιαπωνική εταιρεία αποκαλεί «Solid Wing Face». Από εκεί και πέρα, ο εμπρός προφυλακτήρας φιλοξενεί πλέον πιο «βαθιές» εισαγωγές αέρα και στρογγυλούς, πλέον, προβολείς ομίχλης. Μικρές αλλαγές έχουν επίσης γίνει στο εσωτερικό των LED φώτων. Στο πίσω μέρος, το γυαλιστερό φιλέτο στο μέσον της πέμπτης πόρτας και τα σκουρόχρωμα φωτιστικά σώματα αποτελούν τις μόνες αλλαγές σε σχέση με το παρελθόν. Τέλος, πέρα από τις νέας σχεδίασης 17άρες ζάντες και τα full-LED εμπρός φώτα στις πλουσιότερες εκδόσεις, όλα τα ανανεωμένα HR-V θα διατίθενται με 8 στο σύνολο εξωτερικούς χρωματισμούς (Milano Red, Platinum White, Crystal Black, Lunar Silver, Modern Steel, Brilliant Sporty Blue, Ruse Black και Midnight Blue Beam).
Στο εσωτερικό, οι διαφορές εντοπίζονται στα νέα εμπρός καθίσματα (σ.σ.: διάταξη Magic Seats των πίσω παραμένει ως είχε), καθώς και στα βελτιωμένα ηχομονωτικά υλικά που βρίσκονται στους θόλους των τροχών καθώς και στο χώρο του κινητήρα. Όπως ανακοινώνει η ιαπωνική εταιρεία, το ανανεωμένο Honda HR-V θα εφοδιάζεται στις πλούσιες από πλευράς εξοπλισμού εκδόσεις του με το σύστημα Active Noise Cancellation. Το ΑΝC έχει σχεδιαστεί για να μειώνει τους θορύβους χαμηλής συχνότητας, τους οποίους και «παρακολουθεί» με την αρωγή δύο μικροφώνων στην καμπίνα. Εν συνεχεία, αμέσως μετά τον εντοπισμό τους, το ANC ακυρώνει τους εν λόγω θορύβους με ακουστικά σήματα αντίστροφης φάσης τα οποία εκπέμπονται μέσω των ηχείων του αυτοκινήτου.
Κάτω από το καπό του ιαπωνικού μοντέλου θα φιλοξενείται, σε πρώτη φάση, ο γνωστός 1.500άρης i–VTEC κινητήρας βενζίνης, ο οποίος θα αποδίδει 130 ίππους σε συνδυασμό με 155 Nm ροπής (ατμοσφαιρικός γαρ) στις 4.600 σ.α.λ. Σύμφωνα με τη Honda, για το «0-100» το ανανεωμένο HR-V 1.5 θα απαιτεί 10,7 δλ. για την έκδοση με το χειροκίνητο κιβώτιο των 6 σχέσεων και 11,2 δλ. για εκείνη με το προαιρετικό CVT. Όπως ανακοινώθηκε, η μια και μοναδική έκδοση του ιαπωνικού SUV θα ξεκινήσει να διατίθεται στις κατά τόπου αγορές της γηραιάς ηπείρου από τον προσεχή Οκτώβριο. Από την άνοιξη όμως του 2019, το ανανεωμένο HR-V θα διατίθεται τόσο με τον γνωστό κινητήρα ντίζελ 1.6 i-DTEC της Honda, όσο και με τον 1.5L VTEC Turbo, για τον οποίο οι Ιάπωνες δεν ανακοινώνουν περεταίρω στοιχεία._Χ.Α.