Η Audi παρουσιάζει το ανανεωμένο R8 και σε αντίθεση με τις φήμες διατηρεί τον ατμοσφαιρικό V10 κινητήρα των 5,2 λίτρων.
Δεν πρόκειται για ένα εντελώς νέο μοντέλο, αλλά για το αναμενόμενο update του «κεντρομήχανου» σπορ κουπέ μοντέλου της Audi που πλέον καθίσταται ακόμα πιο αιχμηρό και ικανό σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς. Πριν περάσουμε στις «κρυφές» αναβαθμίσεις του νέου R8, αξίζει να σταθεί κανείς σε εκείνες που αφορούν στην αισθητική του. Χωρίς να απολέσει τη γνώριμη από το παρελθόν σιλουέτα του, ξεχωρίζει για το νέο προσωπείο του, εκεί δηλαδή όπου δεσπόζουν τα πιο σκούρα φωτιστικά σώματα με το μαύρο περίγραμμα, η διαφορετική μάσκα, οι στενόμακρες οπές που είναι εγκατεστημένες, όπως στο Ur-quattro, πάνω στο τελείωμα του καπό, καθώς και ο ανασχεδιασμένος προφυλακτήρας με τις μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα.
Στο πλάι τα χαρακτηριστικά «ανοίγματα» έχουν πλέον περισσότερο βάθος και μέγεθος, για καλύτερη προφανώς ψύξη, και οι τροχοί των 19 και 20 ιντσών διαφορετική σχεδίαση, ενώ πίσω κυρίαρχο στοιχείο είναι οι οβάλ απολήξεις των εξατμίσεων (μαύρου χρώματος στο απλό R8 και ματ τιτανίου στο R8 V10 Performance που αντικαθιστά την έκδοση Plus) και η κυψελοειδής διαμόρφωση του τμήματος που βρίσκεται κάτω από τα φώτα. Φυσικά, μαζί με το ντεμπούτο της έκδοσης κουπέ, η Audi παρουσίασε και την έκδοση Spyder. Συνολικά, όπως χαρακτηριστικά αναφέρουν οι Γερμανοί της Audi Sport, αμφότερες οι εκδόσεις αμαξώματος διαθέτουν κατά περίπου 50% ίδια μέρη με το αγωνιστικό R8 LMS GT3 και κατά 60% σε σχέση με το R8 LMS GT4.
Ο γνωστός V10 κινητήρας των 5,2 λίτρων, ο οποίος προσφέρεται σε δύο εκδόσεις, είναι πλέον ακόμα πιο δυνατός διαθέτοντας ψυγείο λαδιού. Στη βασική του εκδοχή αποδίδει 570 ίππους και 550 Nm ροπής εξασφαλίζοντας στην έκδοση κουπέ επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο 3,4 δλ. και τελική ταχύτητα 324 χλμ./ώρα (3,5 δλ. και 322 στο Spyder). Στην έκδοση V10 Performnce η ισχύς του διαμορφώνεται στους 620 ίππους και η ροπή στα 580 Nm. Εδώ, οι αντίστοιχες επιδόσεις είναι 3,1 δλ. (3,2 δλ.) και 331 χλμ./ώρα (329 χλμ./ώρα). Από εκεί και πέρα, επεμβάσεις έχουν γίνει και στην ανάρτηση, ενώ διορθωτικές κινήσεις πραγματοποιήθηκαν και στο σύστημα διεύθυνσης, τόσο στη βασική εκδοχή του, όσο και στην προαιρετική Dynamic Steering.
Βελτιώσεις αναφέρονται τόσο στη ρύθμιση του Electronic Stability Control όσο και στην απόδοση του ABS, κάτι που έχει ως αποτέλεσμα τη μείωση της απόστασης ακινητοποίησης από τα 190 χλμ./ώρα κατά 5 μ. Προαιρετικά, υπάρχει η δυνατότητα εγκατάστασης κεραμικών δίσκων, μιας εμπρόσθιας αντιστρεπτικής δοκού από CFRP και αλουμίνιο που εξοικονομεί στο σύνολο της κατασκευής 2 κιλά, καθώς και διαφορετικών ελαστικών με καλύτερη απόδοση και διάρκεια ζωής, τα οποία έχει εξελίξει ειδικά για το ανανεωμένο Audi R8 η γάλλική Michelin. Τέλος, ο οδηγός έχει στη διάθεσή του μέσω του γνωστού συστήματος Drive Select στην έκδοση Performance τέσσερα προγράμματα, τα dry, wet, snow και Performance._Χ.Α.