X
Επικαιρότητα

Ανανέωση για την Jaguar F-Pace SVR

Η κορυφαία έκδοση SVR της F-Pace δέχεται και αυτή με τη σειρά της την φροντίδα των Βρετανών της Jaguar.

H έκδοση SVR της νέας F-Face διατίθεται με τον supercharged 8κύλινδρο κινητήρα της Jaguar, ο οποίος διατηρεί τη γνώριμη από το παρελθόν χωρητικότητα των 5,0 λίτρων  αποδίδοντας επιπλέον ροπή, που τώρα φτάνει τα 700 Nm, σε συνδυασμό με ισχύ που ανέρχεται στους 550 ίππους. Με αυτά τα χαρακτηριστικά κάθε άλλο παρά… περίεργο είναι το γεγονός ότι για το καθιερωμένο σπριντ από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα απαιτούνται μόλις 4 δλ. – την ίδια ώρα και χωρίς την παρουσία κόφτη, η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 286 χλμ./ώρα.

Για τη μετάδοση οι Βρετανοί χρησιμοποιούν ένα αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων με «ενισχυμένο» μετατροπέα ροπής που προέρχεται από την XE SV Project 8. Από εκεί και πέρα, η νέα F-Pace SVR επωφελείται από μια σειρά αναβαθμίσεων σε μηχανικά μέρη και software. Για παράδειγμα, το πρόγραμμα Dynamic έχει νέα χαρτογράφηση που προσφέρει μια πιο «δεμένη» αίσθηση στο τιμόνι, σφικτότερες ρυθμίσεις από την ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση και ακόμα πιο σπορ ήχο από την εξαγωγή του V8.

Επιπρόσθετα, νέο είναι και το σύστημα υποβοήθησης στις εκκινήσεις (Dynamic Launch), ενώ επεμβάσεις έχουν γίνει και στο σύστημα διεύθυνσης με την ηλεκτρική για την περίσταση υποβοήθηση. Στα φρένα, που πλέον ψύχονται ακόμα πιο αποτελεσματικά χάρη στους νέους αεραγωγούς που κοσμούν τις εξωτερικές επιφάνειες του οχήματος, οι μηχανικοί της Jaguar εγκατέστησαν μία διάταξη με brake booster που εξασφαλίζει καλύτερη αίσθηση στο πεντάλ. Την ίδια στιγμή, η «οπισθοβαρής» τετρακίνηση εξακολουθεί να αποτελεί το σήμα κατατεθέν και στη νέα F-Pace SVR.

Από εκεί και πέρα, ο οδηγός του αυτοκινήτου επωφελείται τώρα από δύο νέα drive modes με την ονομασία Eco και Rain-Ice-Snow. Αναβαθμισμένο είναι επίσης το σύστημα Auto Vehicle Hold. Πέραν των «αφανών» αυτών επεμβάσεων, η νέα F-Pace SVR έχει να επιδείξει αλλαγές τόσο στο εσωτερικό, όσο και στη σχεδίαση των εξωτερικών της επιφανειών που με τη σειρά τους έχουν συνδράμει προς την κατεύθυνση βελτίωσης της αεροδυναμικής απόδοσης του μοντέλου. Όπως και στις απλές F-Pace που ανανεώθηκαν πρόσφατα, έτσι και εδώ τα φώτα LED έχουν νέα σχεδίαση, ενώ ιδιαίτερη εντύπωση προκαλούν και οι 22άρες ζάντες ελαφρού κράματος.

Η ανανεωμένη  στο σύνολο της καμπίνα διαθέτει πλέον νέα και υψηλότερης ποιότητας υλικά και φινιρίσματα, καθώς και έναν «αναθεωρημένο» περιστροφικό διακόπτη για την επιλογή των drive modes. Το infotainment, με τη σειρά του, ενσωματώνει το νέο σύστημα Pivi Pro της Jaguar συνδυάζοντας με οθόνη αφής 11,4 ιντσών – διαφορετικός είναι επίσης και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων των 12,3 ιντσών με τα εξειδικευμένα για την έκδοση SVR γραφικά του.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!