Η γερμανική εταιρεία ανανεώνει την Mercedes GLC. Σε εμφάνιση, τεχνολογίες και κινητήρες.
Τρία σχεδόν χρόνια έχουν περάσει από την πρεμιέρα της Mercedes GLC και σήμερα η γερμανική εταιρεία προχωρά στην αναμενόμενη «mid-life» ανανέωσή της. Σχεδιαστικά, το καταξιωμένο SUV της εταιρείας δεν εισάγει καινά δαιμόνια διαθέτοντας επιδερμικές αλλαγές σε στοιχεία της εξωτερικής του περιβολής – όπως οι προφυλακτήρες, τα φωτιστικά σώματα και η μάσκα. Στην έκδοση AMG Line τα πράγματα γίνονται πιο… επιθετικά, χάρη στη νέα γρίλια, τους διαφορετικούς τροχούς και τα πιο έντονα αεροδυναμικά βοηθήματα περιμετρικά του αμαξώματος.
Στο εσωτερικό η εικόνα παραμένει γνώριμη – αν και φρεσκαρισμένη στα σημεία. Επωφελούμενη της νέας γενιάς του συστήματος πολυμέσων MBUX της Mercedes καθώς και περισσότερων συστημάτων υποβοήθησης της οδήγησης, η καμπίνα της GLC διαθέτει ένα νέο, φουλ ψηφιακό πίνακα οργάνων (12,3 ιντσών) και μια δεύτερη οθόνη για το σύστημα infotainment – και όχι μόνο – με διαγώνιο 7 ή 10,3 ίντσες. Επίσης, το γνωστό από το παρελθόν περιστροφικό χειριστήριο ελέγχου ανάμεσα στα εμπρός καθίσματα έχει αντικατασταθεί από ένα touch pad, ίδιο με αυτό που συναντάμε και στα πιο «χαμηλά» μοντέλα του Γερμανού κατασκευαστή.
Η γκάμα των κινητήρων της ανανεωμένης GLC περιλαμβάνει δύο mild-hybrid εκδόσεις βενζίνης και μια ντίζελ. Στην GLC200 η ισχύς του νέου 4κύλινδρου και 2λιτρου κινητήρα Μ264, ο οποίος αντικαθιστά τον απερχόμενο Μ274, έχει οριστεί στους 197 ίππους, στη δε GLC300, στους 258 ίππους. Και στις δύο περιπτώσεις, ένα 48βολτο ηλεκτρικό σύστημα με γεννήτρια/μίζα προσφέρει επιπλέον 13 ίππους (σύστημα EQ Boost). Σε ότι αφορά στον επίσης 4κύλινδρο και 2λιτρο πετρελαιοκινητήρα ΟΜ654 της γκάμας, η ισχύς του ορίζεται 163, 194 και 245 ίππους στις εκδόσεις GLC200 d, GLC220 d και GLC300 d.
Όλοι οι κινητήρες συνοδεύονται από αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων καθώς και από μια ανανεωμένη εκδοχή του συστήματος τετρακίνησης 4Matic της Mercedes το οποίο υπόσχεται καλύτερες off-raod δυνατότητες. Ο οδηγός της ανανεωμένης GLC θα έχει στη διάθεσή του τη δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε πέντε προγράμματα λειτουργιάς του Dynamic Drive Select (Eco, Comfort, Sport, Sport+ και Individual), ενώ προαιρετικά παρέχεται και το «πακέτο» Off-Road Engineering Package, με δύο μάλιστα ανεξάρτητα modes. Τέλος, για πρώτη φορά, η GLC μπορεί να εξοπλιστεί και με ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ (Dynamic Body Control)._X.A.