Οι μικρές σχεδιαστικές αλλαγές, αλλά και οι αναβαθμίσεις όσον αφορά τα κινητήρια σύνολα που την κινούν, χαρακτηρίζουν τη νέα γενιά του πολυτελούς SUV των Βαυαρών.
Οι μικρές σχεδιαστικές αλλαγές, αλλά και οι αναβαθμίσεις όσον αφορά τα κινητήρια σύνολα που την κινούν, χαρακτηρίζουν τη νέα γενιά του πολυτελούς SUV των Βαυαρών.
Οι αισθητικού περιεχομένου διαφοροποιήσεις είναι ιδιαίτερα περιορισμένες και αφορούν τους νέους και πιο επιθετικούς προφυλακτήρες με τις μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα εμπρός (σ.σ.: για καλύτερη ψύξη του κινητήρα και του συστήματος πέδησης), καθώς και τα νέα φωτιστικά σώματα, τεχνολογίας LED.
Από εκεί και πέρα, οι ουσιαστικότερες αλλαγές αφορούν τα μηχανικά σύνολα που φιλοξενούνται κάτω από το εμπρός καπό και ειδικότερα τα κινητήρια σύνολα πετρελαίου, που δυστυχώς ελάχιστα «απασχολούν» την ελληνική αγορά. Πιο συγκεκριμένα, η έκδοση xDrive35d αντικαθίσταται από τις xDrive30d (245 ίπποι) και xDrive40d (306 ίπποι), ενώ η βενζινοκίνητη xDrive48i από την υπερτροφοδοτούμενη V8 xDrive50i των 408 ίππων.
Όλες ανεξαιρέτως οι εκδόσεις της ανανεωμένης X5 πληρούν τις προδιαγραφές ρύπων Euro5 και συνδυάζονται πλέον με το γνωστό αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων της BMW. _Χ.Α.