X
Επικαιρότητα

Ανανεωμένες Porsche Boxster και Cayman

Το σαλόνι αυτοκινήτου του Λος Άντζελες επέλεξε η Porsche για την επίσημη πρώτη παρουσίαση των ανανεωμένων Boxster και Cayman.

Το σαλόνι αυτοκινήτου του Λος Άντζελες επέλεξε η Porsche για την επίσημη πρώτη παρουσίαση των ανανεωμένων Boxster και Cayman. Τα νέα αυτά μοντέλα έχουν κερδίσει σε δυναμισμό, τόσο εμφανισιακά, όσο και σε επιδόσεις, χάρη στα νέα μηχανικά σύνολα που κρύβουν κάτω από το καπό τους.
Οπτικά, οι αλλαγές εστιάζονται κυρίως στα νέα φωτιστικά σώματα -με ενσωματωμένα LED πίσω και LED ημέρας μπροστά- στους επανασχεδιασμένους προφυλακτήρες και στις νέας σχεδίασης ζάντες ελαφρού κράματος. Στο εσωτερικό, αμφότερα εφοδιάζονται με ένα νέο ηχοσύστημα -CDR-30- και, προαιρετικά, με το νέο σύστημα PCM, Porsche Communication Management, που φέρει πλέον σκληρό δίσκο και διαχειρίζεται τις συσκευές ήχου, πληροφοριών και επικοινωνίας. Το συγκεκριμένο εμφανίζει όλες τις πληροφορίες σε μία νέα έγχρωμη οθόνη 6,5 -έναντι 5.8- ιντσών, ενώ μπορεί να συνδεθεί με εξωτερικές πηγές ήχου, μέσω υποδοχών iPod και USB.
Αναφορικά με τις αναρτήσεις, έχουν δεχτεί τις σχετικές φροντίδες των μηχανικών, ώστε να προσφέρουν ακόμα καλύτερη οδική συμπεριφορά και ταυτόχρονα άνεση. Αλλαγές υπήρξαν και στο σύστημα διεύθυνσης, που έγινε πιο άμεσο και ακριβές. Ταυτόχρονα, εγκαταστάθηκε η τελευταία γενιά του PSM, Porsche Stability Management, που προσφέρει επιπλέον τις λειτουργίες Brake Pre-Loading και Brake Assistant.
Περνώντας στους κινητήρες, οι απλές εκδόσεις εφοδιάζονται πλέον με ένα εξακύλινδρο σύνολο 2,9 λίτρων, το οποίο αποδίδει 255 ίππους στην Boxster και 265 ίππους στην Cayman. Στα αντίστοιχα μοντέλα S, τοποθετείται ένα σύνολο άμεσου ψεκασμού, 3,4 λίτρων, το οποίο αποδίδει 310 ίππους στην Boxster S και 320 ίππους στην Cayman S.
Για όσους επιθυμούν, αμφότερα τα μοντέλα συνοδεύονται πλέον -προαιρετικά- με το PDK, νέο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη της εταιρίας. Στις απλές εκδόσεις, πέρα από την ελαφρά αύξηση των επιδόσεων, αυτό συνεπάγεται και μείωση της κατανάλωσης, που για πρώτη φορά πέφτει κάτω από τα 9 λίτρα/100 χλμ. (8,9 λ./ 100 χλμ, μειωμένη κατά 11% σε σχέση με τα απερχόμενα μοντέλα). Η κατανάλωση για τις εκδόσεις S είναι 9,2 λ./ 100 χλμ., μειωμένη κατά 16% σε σχέση με τα προηγούμενα μοντέλα.
Τόσο η Boxster, όσο και η Cayman αναμένεται να ξεκινήσουν την πορεία τους στην ευρωπαϊκή αγορά τον Φεβρουάριο του 2009. Για την Ελλάδα δεν υπάρχει ακόμα σχετική πληροφόρηση, λογικά όμως η έλευσή τους δεν θα μεταφερθεί ιδιαίτερα χρονικά.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!