X
Επικαιρότητα

Αναλυτικά στοιχεία για το νέο Honda Jazz

Η τρίτη γενιά του ιαπωνικού πραγματοποιεί το ντεμπούτο της επί ευρωπαϊκού εδάφους στα πλαίσια της Διεθνούς Έκθεσης της Γενεύης.

Η τρίτη γενιά του ιαπωνικού πραγματοποιεί το ντεμπούτο της επί ευρωπαϊκού εδάφους στα πλαίσια της Διεθνούς Έκθεσης της Γενεύης.

H Honda ισχυροποιεί την παρουσία της στην σούπερ μίνι κατηγορία παρουσιάζοντας μία ακόμα πιο εκλεπτυσμένη σε σχεδίαση εντός και εκτός, μεγαλύτερη σε χώρους και πιο προηγμένη σε τεχνολογία πρόταση, η οποία διατηρεί την ονομασία του παρελθόντας, «πατώντας» όμως δε σε μία νέα παγκόσμια πλατφόρμα, την οποία μοιράζεται με το επίσης νέο HR-V. Υιοθετώντας πολλά αισθητικά στοιχεία από το τελευταίο, καθώς και από το μικρομεσαίο Civic, το νέο Jazz είναι κατά 95 χλστ. μεγαλύτερο σε μήκος. Διευρυμένο κατά 30 χλστ. είναι επίσης και το μεταξόνιό του, γεγονός που επιδρά θετικά στη χωροταξική διαρρύθμιση του εσωτερικού, τομέα που και στο παρελθόν το Honda Jazz διέπρεπε. Μάλιστα, στη νεότερη εκδοχή του μοντέλου, η τοποθέτηση της δεξαμενής καυσίμου κάτω από τα εμπρός καθίσματα (τα πίσω μάλιστα υιοθετούν το πρωτοποριακό σύστημα Magic Seat της Honda) έδωσε στους σχεδιαστές ακόμα περισσότερες… ελευθερίες και δυνατότητες αξιοποίησης της καμπίνας προς όφελος της άνεσης των επιβατών. Σε ότι αφορά στο χώρο φόρτωσης, το Jazz εξασφαλίζει μια μεταφορική δυνατότητα που κυμαίνεται σε χωρητικότητα από τα 354 έως και τα 884 λίτρα, ανάλογα με τη θέση των διαιρούμενων, σε ποσοστό 60/40, πίσω καθισμάτων.

Ιδιαίτερη μέριμνα δόθηκε και στις δυνατότητες επικοινωνίας των επιβαινόντων, καθώς το νέο Jazz εφοδιάζεται με το σύστημα Honda Connect, το οποίο σας επιτρέπει να σερφάρετε στο διαδίκτυο αντλώντας μάλιστα πολύτιμες πληροφορίες, μέσω του συστήματος πλοήγησης, για τον κυκλοφοριακό φόρτο στον τόπο προορισμού σας. Όλες οι πληροφορίες απεικονίζονται σε μια ευμεγέθη οθόνη διαμέτρου 5 ιντσών, ενώ στις εκδόσεις με πλουσιότερο εξοπλισμό η τελευταία αναβαθμίζεται σε 7 ίντσες. Σε ότι αφορά στη ασφάλεια, αισθητή είναι η παρουσία των συστημάτων Advanced Driver Assist System, Lane Departure Warning και Traffic Sign Recognition. 

Κάτω από το καπό του αυτοκινήτου συναντάμε έναν 1.300άρη κινητήρα βενζίνης της γενιάς i-VTEC, ο οποίος θα αποδίδει 102 ίππους και θα συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων ή αυτόματο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων (CVT). Η υβριδική του εκδοχή του μοντέλου, με κινητήρα 1,5 λίτρων και ηλεκτροκινητήρα συνδυαστικής ισχύος άνω των 130 ίππων, αναμένεται να παρουσιαστεί στα τέλη της χρονιάς ή το αργότερο στις αρχές της επόμενης._Χ.Α.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!