Η θρυλική γαλλική φίρμα επιστρέφει στο σύγχρονο αυτοκινητικό τερέν μ’ ένα πολλά υποσχόμενο «κεντρομήχανο» και πισωκίνητο, ασφαλώς, σπορ κουπέ.
Επίσημα, η Alpine αναμένεται να φέρει στον… κόσμο το νέο της κουπέ στις αρχές της επόμενης χρονιάς. Προς το παρόν, πάντως, μας αποκαλύπτει τη μορφή που θα έχει ο αντίπαλος της Porsche Cayman. Ή τουλάχιστον, ένα πολύ σημαντικό κομμάτι της. Τα αποκαλυπτήρια του Vision Concept έκανε σήμερα ο ίδιος ο CEO της γαλλικής εταιρείας, Carlos Chosn, στα πλαίσια μιας λιτής εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε, διόλου τυχαία, στο Μόντε Κάρλο. Εκεί, δηλαδή, όπου η Alpine έχει κερδίσει ουκ ολίγες αγωνιστικές δάφνες. Το όλο εγχείρημα δείχνει να είναι εξαιρετικά… μελετημένο, με τους Γάλλους να επιθυμούν την πλήρη αναβίωση του ονόματος Alpine μέσα από την παρουσίαση μιας ολοκληλωμένηςπαλέτας μοντέλων, ανάμεσα στα οποία, όπως σας είχαμε αποκαλύψει, περιλαμβάνεται και ένα SUV!
Μεταξύ άλλων, το όλο project αναμένεται, σύμφωνα με το σχεδιασμό της Renault, να φέρουν εις πέρας ο Michael van der Sande, ο οποίος ορίστηκε ως το αφεντικό της «νέας» Alpine, ο Bernard Ollivier, ο οποίος έχει θητεύσει από καίρια πόστα στη Renault Sport, o Antony Villain, ο οποίος ηγείται του σχεδιαστικού τμήματος της μάρκας, καθώς και ο Arnaud Delebecque, ο οποίος προέρχεται από το χώρο των αγώνων.
Σχεδιαστικά, το Vision Concept αντικατοπτρίζει το 80% όλων όσων θα δούμε στο μοντέλο παραγωγής, που θα αποκαλυφθεί πριν το πέρας της τρέχουσας χρονιάς. Οι επίσημες πωλήσεις του, δε, αναμένεται να ξεκινήσουν στο δεύτερο τρίμηνο του 2017, όπως χαρακτηριστικά διαβεβαιώνουν σήμερα οι άνθρωποι της… Renault.
«Το νέο Alpine πρέπει να ενσωματώνει τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν τη μάρκα, όπως το χαμηλό βάρος, η ταχύτητα και το απολαυστικό οδηγικό προφίλ. Πιστεύουμε πως η σύγχρονη Alpine πρέπει να είναι ένα μοντέρνο αυτοκίνητο, με μοντέρνα τεχνολογία, και δευτερευόντως ένα αυτοκίνητο που να αντικατοπτρίζει την παράδοση του ονόματος Alpine», δήλωσε ο ο Bernard Ollivier.
Προς το παρόν οι Γάλλοι δεν αποκαλύπτουν τις τεχνικές περγαμηνές του νέου τους δημιουργήματος. Ωστόσο, επιβεβαιώνουν σημαντικές επιλογές, όπως είναι η φιλοσοφία του συστήματος μετάδοσης και η θέση του κινητήρα σε σχέση με το αμάξωμα. Ναι, το νέο Alpine θα είναι πισωκίνητο, με τα όποια μηχανικά σύνολα να βρίσκονται τοποθετημένα στο κέντρο.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, για το Vision Concept, που προφανώς, ως μοντέλο παραγωγής, θα διαθέτει άλλο όνομα, η Alpine θα επιλέξει έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα με χωρητικότητα 1,8 λίτρων, ο οποίος θα αποτελεί εξέλιξη του 1.600άρη που σήμερα κινεί το Clio RS. Η βασική του εκδοχή θα αποδίδει περί τους 250 ίππους και η ισχυρότερη, πάνω από 300.
Η εταιρεία επιβεβαίωσε σήμερα πως η έκδοση παραγωγής θα μπορεί να επιταχύνει από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο μικρότερο των 4,5 δλ. Όσο για το βάρος, το οποίο δεν θα υπερβαίνει τα μόλις 1.100 κιλά, ο ο Bernard Ollivier ξεκαθάρισε: «Η αναλογία βάρους και ισχύος δεν είναι διαπραγματεύσιμη. Είναι στοιχείο του DNA μας».
Σχεδιαστικά, οι αναφορές στη θρυλική Α110 θα είναι κάτι παραπάνω από προφανείς, ενώ στο εσωτερικό θα ακολουθείται ένας…. high tech σχεδιαστικός δρόμος, με τα πάντα να παραπέμπουν στη οδηγοκετρική φιλοσοφία της μάρκας.
Η νέα Alpine θα κατασκευάζεται στη Διέπη της Γαλλίας, στις εγκαταστάσεις της Renault Sport._Χ.Α.