top icon
Επικαιρότητα

Αλλαγές και νέα σχέδια ανάπτυξης για την Opel

Με σημαντικές οργανωτικές αλλαγές και νέα στρατηγική ανάπτυξης μοντέλων, η Opel επανατοποθετείται στην αγορά της Ευρώπης μετά και την επερχόμενη το 2015 αποχώρηση της Chevrolet από τη Γηραιά Ήπειρο.

Με σημαντικές οργανωτικές αλλαγές και νέα στρατηγική ανάπτυξης μοντέλων, η Opel επανατοποθετείται στην αγορά της Ευρώπης μετά και την επερχόμενη το 2015 αποχώρηση της Chevrolet από τη Γηραιά Ήπειρο.

Οργανωτικά, αρχής γενομένης από την 1η Ιουλίου, το νεοϊδρυθέν Opel Group είναι αυτό που στο εξής αναλαμβάνει το σύνολο των δραστηριοτήτων της General Motors στην Ευρώπη. Μέσω του νέου αυτού οργάνου, η εταιρεία συγκεντρώνει τον πλήρη έλεγχο της Opel/Vauxhall καθώς και των υπόλοιπων δραστηριοτήτων της General Motors, συμπεριλαμβανομένων και εκείνων που αφορούν στη Ρωσία. Η έδρα του Opel Group θα εξακολουθεί να βρίσκεται στην πόλη Russelsheim της Γερμανίας, ενώ στο τιμόνι του παραμένει ο Dr Karl Thomas Neumann έχοντας ως πρωταρχικούς του στόχους ο νέος αυτός όμιλος να καταφέρει έως το 2022 να αποκτήσει μερίδιο αγοράς στην Ευρώπη που θα αγγίζει το 8% αυξάνοντας συγχρόνως το περιθώριο κέρδους του σε 5%.

Για να επιτευχθούν όλα τα παραπάνω, η Opel, ως επίσημο πλέον μέλος του Opel Group, σκοπεύει, σύμφωνα με έγκυρες οικονομικές πηγές, να παρουσιάσει μέσα στα προσεχή χρόνια μια ευρεία γκάμα entry level μοντέλων, με χαμηλό κόστος κατασκευής και διάθεσης στην αγορά, ούτως ώστε να κερδίσει το χαμένο έδαφος που μοιραία θα προκύψει μετά και την απόφαση των ιθυνόντων της GM να σταματήσουν τη διάθεση των αυτοκινήτων της Chevrolet στη Γηραιά Ήπειρο από τα τέλη του 2015. Ακολουθώντας, με άλλα λόγια, τα πρότυπα της Dacia, η Opel αναμένεται να ενσωματώσει στη γκάμα της προσιτού κόστους μοντέλα (και όχι να δημιουργήσει ένα low cost brand) που θα απευθύνονται επί ευρωπαϊκού εδάφους στο αγοραστικό κοινό των αυτοκινήτων της Chevrolet.

Στα πλαίσια της επανατοποθέτησής της στην Ευρώπη, η Opel σκοπεύει, σύμφωνα με τις ίδιες πάντα πηγές, να μην προχωρήσει στην αντικατάσταση του Ampera (και φυσικά, το δίδυμου Chevrolet Volt), το οποίο δεν γνώρισε στην Ευρώπη την αναμενόμενη εμπορική απήχηση. Ενδεικτικά, το 2013 η Opel κατάφερε να ταξινομήσει μόλις 3.184 Ampera, ενώ μέχρι και το πρώτο 5μηνο του τρέχοντος έτους, συνολικά μόλις 332. Στην αγορά της Γερμανίας, ειδικότερα, μέσα στο πρώτο 6μηνο, οι ταξινομήσεις του μοντέλου δεν ξεπέρασαν τις 46 μονάδες._Χ.Α.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ