Αυτό τουλάχιστον ισχυρίζεται το αφεντικό της Alfa Romeo Β. Αμερικής, Reid Bigland.
Μιλώντας στο αμερικάνικο περιοδικό Car&Driver, ο Reid Bigland αποκάλυψε πως το πρώτο SUV στην ιστορία της Alfa Romeo θα πραγματοποιήσει το ευρωπαϊκό του ντεμπούτο στο δεύτερο μισό του 2016. Αυτό όμως ήταν κάτι που ήδη το γνωρίζαμε… Αυτό που δεν ξέραμε μέχρι σήμερα είναι ποιο μοντέλο της αγοράς θεωρούν οι Ιταλοί ως βασικό του ανταγωνιστή σε εμπορικό και όχι μόνο επίπεδο.
Ο Reid Bigland ήταν αποκαλυπτικός:
«Θα είναι [το νέο SUV] σε διαστάσεις λίγο μεγαλύτερο από την BMW X3 προσφέροντας ένα γνήσιο ιταλικό στυλ σε επίπεδο σχεδίασης. Αλλά, πρωτίστως, απαράμιλλες επιδόσεις, όχι μόνο στο 0-100, αλλά και στο Νίρμπουργκρινγκ».
Θυμίζουμε πως η Porsche Cayenne έχει σταματήσει τα χρονόμετρα στην «Πράσινη Κόλαση» στην έκδοση Turbo S, στο 7:59, όντας μέχρι και αυτή τη στιγμή το ταχύτερο SUV/Crossover στην άτυπη αυτή δοκιμασία.
Προς το παρόν, το όλο εγχείρημα φέρει την κωδική ονομασία «949» αποτελώντας, μετά την… Ιουλία, ένα ακόμα πολύ σημαντικό άλμα για την ιταλική εταιρεία.
Με δεδομένο τον υπάρχοντα σχεδιασμό, μετά την Giulia, που μπαίνει στην παραγωγή στο άμεσο μέλλον και την παρουσίαση του νέου SUV ένα χρόνο μετά, σειρά έχει η πρεμιέρα ενός «μεγάλου» πισωκίνητου σεντάν, που θα συναντήσει στο διάβα του τη Σειρά 5 της BMW και το Audi A6, μεταξύ άλλων. Τα αποκαλυπτήρια του δεν αναμένονται πριν τα μέσα του 2017.
Το 2018, έρχεται η σειρά του αντικαταστάτη της Giulietta, και μάλιστα από δύο εκδοχές κόμπακτ αμαξωμάτων, καθώς και το ντεμπούτο ενός ακόμα μεγαλύτερου SUV.
Σύμφωνα με το business plan των Ιταλών, συνολικά οκτώ θα είναι τα νέα μοντέλα που θα «ανασυστήσουν» τη μάρκα αποτελώντας συγχρόνως τη βάση ώστε οι πωλήσεις της να ανέλθουν σε ετήσια βάση τις 400.000 μονάδες έως τα τέλη του 2018. Προς το παρόν, πάντως, η ιταλική εταιρεία βασίζεται περισσότερο στην όποια δυναμική της εξασφαλίζουν οι MiTo και Giulietta και λιγότερο στην «ειδική» 4C._X.A.