X
Επικαιρότητα

Alfa Romeo Giulia: Με έμπνευση από την 156

O υπεύθυνος σχεδιασμού της πολυσυζητημένης μπερλίνας της Alfa Romeo υπεραμύνεται της κριτικής που έχει ασκηθεί αναφορικά με την «αισθητική ταυτότητα» της νέας Giulia.

Ο Alessandro Maccolini, μιλώντας πριν λίγες μέρες στα πλαίσια μιας εκδήλωσης αφιερωμένης στο design που διοργανώθηκε στη Mantova της Ιταλίας, έδωσε τη δική του απάντηση σε όλους όσοι επικαλούνται πως η νέα Giulia «αντιγράφει» πολλά από τα σχεδιαστικά στοιχεία του βασικού της… αντιπάλου. Της σειράς 3 της BMW, με άλλα λόγια.

«Δεν αντιγράψαμε την BMW. Η έμπνευσή μας προέρχεται από το παρελθόν [της Alfa Romeo] και ειδικότερα από την 156», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Alessandro Maccolini.

Η 156 ήταν αναμφίβολα ένα μοντέλο που σημάδεψε τη σύγχρονη πορεία της μιλανέζικης φόρμας στο τομέα του σχεδιασμού. Και όχι μόνο, καθώς αποτέλεσε συγχρόνως, τηρουμένων των αναλογιών, ένα από τα πιο επιτυχημένα μοντέλα της σε εμπορικό επίπεδο. Ενδεικτικό είναι το γεγονός πως το 2000, οι πωλήσεις της Alfa Romeo, χάρη στη σημαντική συνεισφορά της 156, έφτασαν τις 120.000 μονάδες σε παγκόσμιο επίπεδο, ενώ πέρσι για παράδειγμα, με την αρωγή των Giulietta και MiTo, μόλις τις 70.000.

Θυμίζουμε πως προς το παρόν, η νέα Alfa Romeo Giulia έχει δει το φως της δημοσιότητας μόνο στην κορυφαία έκδοση QV, η οποία κινείται από έναν V6 υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα με απόδοση 510 ίππων.

Η τιμή της ιταλικής αντι-Μ3 στη γείτονα αγορά έχει ανακοινωθεί πως θα ξεκινά από τα 95.000 ευρώ.

Όταν ολοκληρωθεί η παρουσίαση αλλά και το εμπορικό, ασφαλώς, ντεμπούτο των πιο «ταπεινών» της εκδόσεων (σημ.: οι βενζινοκίνητες, σύμφωνα με τις έως τώρα πληροφορίες, θα κινούνται από 2λιτρους κινητήρες και οι πετρελαιοκίνητες από μηχανικά σύνολα χωρητικότητας 2,2 λίτρων), στόχος των Ιταλών είναι η νέα Giulia να πουλά σε ετήσια βάση σε όλο τον κόσμο πάνω από 50.000 αντίτυπα._Χ.Α.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!