Παρά τα αλλεπάλληλα μπρος-πίσω, η Alfa Romeo φαίνεται να μην έχει πάρει ακόμα τις τελικές της αποφάσεις για τον αντικαταστάτη της Giulietta.
Δεν έχουν περάσει περισσότεροι από 10 μήνες από τότε που ο επικεφαλής της μιλανέζικης φίρμας είχε αποκλείσει το ενδεχόμενο η Alfa Romeo να παρουσιάσει ένα νέο μοντέλο που θα παραλάβει τη σκυτάλη από την όχι και τόσο επιτυχημένη εμπορικά Giulietta. Μιλώντας σε εκπροσώπους του Τύπου στο περιθώριο της Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτου της Γενεύης τον περασμένο Μάρτιο, ο Reid Bigland, ο… εκλεκτός του Sergio Marchionne και νυν αφεντικό των Alfa Romeo και Maserati, είχε δηλώσει χαρακτηριστικά:
«Εξετάζουμε την αγορά της Ευρώπης, αλλά πολύ περισσότερο εκείνες της Ασίας και της Β. Αμερικής. Στην τελευταία αλλά και στην Κίνα, η αγορά των κόμπακτ αυτοκινήτων είναι πολύ μικρή σε μέγεθος».
Σήμερα, σε αντίθεση, τα μηνύματα που έρχονται από το στρατόπεδο των Ιταλών, και συγκεκριμένα από το στόμα του Roberto Fedeli, είναι σαφώς πιο αισιόδοξα, καθώς ο πρώην αρχιμηχανικός της Ferrari και νυν Τεχνικός Διευθυντής της Alfa Romeo παραδέχεται πως η μιλανέζικη φίρμα έχει ανάγκη από ένα νέο αυτοκίνητο στην κατηγορία C.
«Για να καταφέρουμε να ολοκληρώσουμε τη γκάμα προϊόντων της Alfa Romeo χρειαζόμαστε τουλάχιστον δύο ακόμα μοντέλα. Ένα σπορ αυτοκίνητο και ένα μοντέλο στην κατηγορία C».
Προς το παρόν, όπως αποκαλύπτει σε δηλώσεις του ο Ιταλός μιλώντας στο βρετανικό ειδικό Τύπο, το μεγαλύτερο πρόβλημα που αυτή τη στιγμή αντιμετωπίζει η Alfa Romeo σε σχέση με τη «νέα Giulietta» είναι η μικρή εμπορική απήχηση των αυτοκινήτων του είδους. Και κατ΄ επέκταση το πολύ μικρό –έως και ανύπαρκτο, σύμφωνα με τον ίδιο- περιθώριο κέρδους που αφήνουν.
«Είναι πολύ δύσκολο να βγάλουμε κέρδος από ένα τέτοιο αυτοκίνητο», δηλώνει χαρακτηριστικά ο Fedeli.
Οι αριθμοί, ωστόσο, άλλα λένε, μιας και τα αυτοκίνητα της κατηγορίας C κάθε άλλο παρά αντι-δημοφιλή είναι. Μπορεί η Giulietta να έχει μέσα στο 2017 μέσο όρο μηνιαίων πωλήσεων στη γηραιά ήπειρο που δεν υπερβαίνει τις μόλις 3.000 μονάδες, την ίδια στιγμή, όμως, το VW Golf καταφέρνει να ταξινομεί κάθε μήνα πάνω από 40.000 αυτοκίνητα (ακριβώς όσα η Giulietta κατάφερε να πουλήσει τους 12 μήνες του 2016) και το Opel Astra, το 10ο πιο δημοφιλές μοντέλο στο σύνολο της ευρωπαϊκής αγοράς, περί τα 18.500 ανά μήνα. Πράγμα που σημαίνει πως η κατηγορία C… καλά κρατεί.
Προς το παρόν, όλα μαρτυρούν πως οι ιθύνοντες της Alfa Romeo, και δη ο Sergio Marchionne, δεν έχουν πάρει ακόμα τις τελικές τους αποφάσεις αναφορικά με το αν και πότε θα ‘ρθει στο φως η νέα Giulietta. Σε αντίθεση, το σίγουρο είναι πως κάποια στιγμή η μιλανέζικη φίρμα θα φέρει στο φως ένα ακόμα SUV (περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε εδώ) καθώς και την ανανεωμένη εκδοχή της 4C το φθινόπωρο του 2018, για την οποία μπορείτε να ενημερωθείτε κάνοντας κλικ εδώ._Χ.Α.