H θεαματική πτώση στην ελληνική αγορά καυσίμων, εξαιτίας της επέλασης του Covid-19, δημιουργεί προβλήματα που θα είναι πολύ δύσκολο να επιλυθούν στους επόμενους μήνες.
Στο ξεκίνημα της μεγάλης υγειονομικής κρίσης που βιώνουμε εξαιτίας της επέλασης του κορονοϊού Covid-19, την πρώτη εβδομάδα του Μαρτίου, η μείωση των λιανικών πωλήσεων της αμόλυβδης βενζίνης έφτασε το 12%. Τότε, δεν υπήρχαν ακόμα τα περιοριστικά μέτρα για την κυκλοφορία αυτοκινήτων και ανθρώπων. Την δεύτερη εβδομάδα, που έκλεισαν τα σχολεία και τα εστιατόρια, η πτώση των λιανικών πωλήσεων της βενζίνης ακούμπησε στο 20%. Την τελευταία εβδομάδα του τρίτου μήνα της χρονιάς, με ισχύουσα τη γενική απαγόρευση της κυκλοφορίας εκτός λίγων εξαιρέσεων σε όλη την επικράτεια, η πτώση της βενζίνης στην Αθήνα άγγιξαν το 70%, ενώ στη Θεσσαλονίκη το ποσοστό αυτό κινήθηκε λίγο κάτω από το 60%.
Οι εκτιμήσεις για τον Απρίλιο είναι περίπου τραγικές για την ελληνική αγορά καυσίμων, με τις λιανικές πωλήσεις σύμφωνα με τις προβλέψεις θα εμφανίσουν ποσοστά κατάρρευσης (80% με 90%). Τα πράγματα -για τα μικρού και μεσαίου βεληνεκούς πρατήρια κυρίως- είναι ακόμη δυσκολότερα, με την περίοδο χάριτος των επιταγών κατά 75 ημέρες να κτυπά την όποια ρευστότητά τους και να τα απειλεί ακόμη και με κλείσιμο.