Ο κόσμος του μηχανοκίνητου αθλητισμού είναι σοκαρισμένος από την είδηση του θανάτου του Ove Andersson. Ο πρώην επικεφαλής της Toyota Team Europe, αλλά και της Toyota F1, έχασε με τραγικό τρόπο τη ζωή του, μετά από σύγκρουση με μία νταλίκα στο Κλασσικό Ράλλυ Milligan στη Νότιο Αφρική, στο οποίο και συμμετείχε.
Ο Σουηδός, ήταν 70 χρονών και υπήρξε μία από τις σημαντικότερες προσωπικότητες του μηχανοκίνητου αθλητισμού, αφού ουσιαστικά ήταν επικεφαλής του αντίστοιχου τμήματος της Toyota για περισσότερα από 30 χρόνια. Το 1971 ο Andersson κέρδισε τα Ράλλυ Μόντε Κάρλο, Σαν Ρέμο και Ακρόπολις, ενώ από το 1973, όταν και θεσπίστηκε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, κατάφερε σε 28 συμμετοχές να ανέβει επτά φορές, οδηγώντας διάφορες εκδόσεις των Celica, την ώρα που το 1975 κατάφερε να κερδίσει στο Ράλλυ Σαφάρι, με Peugeot 504.
Η δική του ομάδα, η Andersson Motorsport, μετονομάστηκε στη συνέχεια σε Toyota Team Europe, οδηγώντας την ιαπωνική εταιρία στην κατάκτηση τριών τίτλων Κατασκευαστών, το 1993, 1994 και το 1999. Το 2002, ο Σουηδός ανέλαβε επικεφαλής του προγράμματος της Toyota για την είσοδο της στην Formula 1, ενώ αποσύρθηκε από τη συγκεκριμένη θέση το 2003.
Τα τελευταία χρόνια, εργαζόταν ως σύμβουλος αγώνων στην ιαπωνική εταιρία, ενώ συμμετείχε κατά καιρούς σε διάφορους ιστορικούς αγώνες, όπως πέρσι, όπου και είχε λάβει μέρος στην κατηγορία Regularity στο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, με Renault Alpine. Όντας μία από τις σημαντικότερες προσωπικότητες του χώρου, η απουσία του Ove Andersson θα είναι αισθητή._Π.Τ.