X
Επικαιρότητα

9.000.000 ευρωπαϊκά Toyota

Αυτός είναι ο συνολικός όγκος παραγωγής αυτοκινήτων για την ιαπωνική εταιρεία επί ευρωπαϊκού εδάφους από το 1971 έως και σήμερα.

Αυτός είναι ο συνολικός όγκος  παραγωγής αυτοκινήτων για την ιαπωνική εταιρεία επί ευρωπαϊκού εδάφους από το 1971 έως και σήμερα.

Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία που έδωσε σήμερα στη δημοσιότητα ο Ιάπωνας κατασκευαστής, τα 2/3 των οχημάτων Toyota που πωλούνται σήμερα στις επιμέρους αγορές της Γηραιάς Ηπείρου κατασκευάζονται στις έξι στο σύνολο «εγχώριες» μονάδες παραγωγής της μάρκας, που εδρεύουν σε Μ. Βρετανία, Πορτογαλία, Γαλλία, Τουρκία, Τσεχία και Ρωσία. Ξεπερνώντας τις 9.000.000 μονάδες τα τελευταία 45 χρόνια, αλλά και τα 8 δις ευρώ σε επενδύσεις, η Toyota διαθέτει σήμερα επί ευρωπαϊκού εδάφους και τρεις υπερσύγχρονες παραγωγής κινητήρων, οι οποίες έρχονται να ενισχύσουν την κατασκευαστική δυναμική της σε ένα από τα πλέον ανταγωνιστικά αυτοκινητικά τερέν της υφηλίου. Οι δραστηριότητες του Ιάπωνα κατασκευαστή στο συγκεκριμένο κλάδο έχουν τις ρίζες τους στο μακρινό 1971, εποχή που η Toyota εγκαινίασε το πρώτο της εργοστάσιο στην Ευρώπη και συγκεκριμένα στο Caetano της Πορτογαλίας κατασκευάζοντας ένα από τα πλέον θρυλικά μοντέλα της ιστορία της: την Corolla.

Στην Πορτογαλία, η Toyota κατασκευάζει σήμερα το ελαφρύ φορτηγό Dyna, ενώ ένα πολύ μεγάλο ποσοστό του όγκου παραγωγής της επί ευρωπαϊκού εδάφους «γεννιέται» από το 1992 έως και σήμερα στη Μ. Βρετανία και πιο συγκεκριμένα, όλες οι εκδόσεις των Avensis και Auris (συμπεριλαμβανομένων και των υβριδικών), καθώς και τα μηχανικά σύνολα της μάρκας χωρητικότητας 1,6 και 1,8 λίτρων. Το 1994 εγκαινιάστηκε η μονάδα παραγωγής της εταιρείας στην Τουρκία, όπου και παράγονται τα μοντέλα Verso και Corolla. Η Γαλλία αποτελεί την αποκλειστική επί ευρωπαϊκού εδάφους έδρα παραγωγής του Yaris, ενώ η Πολωνία έχει επιλεχθεί από τους ιθύνοντες της εταιρείας ως κέντρο κατασκευής κινητήρων και συστημάτων μετάδοσης. Λειτουργώντας από το 2005, εδώ κατασκευάζονται οι κινητήρες του 1,0 λίτρου για τα Augo/Yaris, οι 2λιτροι και 2,2 ντίζελ για τα Avensis, Auris και RAV4, καθώς και ο πετρελαιοκινητήρας 1,4 D-4D για τα Yaris, Auris και Corolla. Στην Τσεχία βρίσκεται το εργοστάσιο παραγωγής του Augo (σημ.: στην ίδια γραμμή κατασκευάζονται τόσο το Citroen C1 όσο και το Peugeot 108), ενώ τέλος σε εκείνο της Ρωσίας, το οποίο λειτουργεί για λογαριασμό των Ιαπώνων από το 2007, κατασκευάζεται το Camry. Μάλιστα, σύμφωνα με τον σχεδιασμό της Toyota, από το 2016 και εξής, από τη γραμμή παραγωγή του συγκεκριμένου εργοστασίου θα «βγαίνει» και το RAV4._Χ.Α.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!