X
Επικαιρότητα

62η Διεθνής Έκθεση Φρανκφούρτης

Ξεκίνησε η ενημέρωση των δημοσιογράφων του ειδικού τύπου, στα πλαίσια της 62ης διεθνούς έκθεσης αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, η οποία διεξάγεται κάθε δύο χρόνια υπό την αιγίδα του Παγκοσμίου Συνδέσμου Κατασκευαστών (OICA).  Για το κοινό που θέλει την επισκεφτεί, η έκθεση θα ανοίξει τις πύλες της την Πέμπτη και θα παραμείνει σε λειτουργία ως τις 23 Σεπτεμβρίου.

Για μεγαλύτερη εξυπηρέτηση κοινού και δημοσιογράφων, οι διοργανωτές παραπέμπουν και στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.iaa.de, όπου μπορείτε να βρείτε κάθε νέα πληροφορία που την αφορά την έκθεση.

Αρκετά είναι τα νέα μοντέλα και τα concept cars, τα οποία παρουσιάζονται στη Φρανκφούρτη.

Η ΜΙΝΙ παρουσιάζει στη γερμανική πόλη το MINI Clubman, σε μια αρκετά αισιόδοξη προσπάθεια αναβίωσης του κλασικού station wagon που συμπλήρωνε τη γκάμα των παλιών Mini. Όσο για τη Μitsubishi, πέρα από το νέο Lancer, διαθέτει και το Mitsubishi Cx, ένα μικρό SUV που φιλοδοξεί να γίνει το αντίπαλο δέος του Νissan Qashqai, επιβεβαιώνοντας τον κανόνα πως «τίποτα δε μένει αναπάντητο».

Στη Φρανκφούρτη βρίσκεται και ο αντικαταστάτης του επιτυχημένου «307». Οι πρώτες φωτογραφίες του Peugeot 308 που θα αναλάβει να συνεχίσει την εξαίρετη εμπορικά σταδιοδρομία του 307, δείχνουν ένα σύνολο έντονα επηρεασμένο σχεδιαστικά από το 207. Δίπλα σε αυτό βρίσκονται τρία ακόμη πρωτότυπα: το υβριδικό 308, με κινητήρα diesel, το 308 Prologue, που αποτελεί προάγγελο του μελλοντικού SW, καθώς επίσης και μία σπορ έκδοση, με εντυπωσιακές προδιαγραφές και την κωδική ονομασία Peugeot 308 RC Z. Ειδικά για τους φίλους των ράλι, σε περίοπτη θέση βρίσκεται και το 207 S2000, το οποίο θα σημάνει την επιστροφή της Peugeot στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι.

Τις εντυπώσεις θέλουν βέβαια να κλέψουν και οι Κορεάτες, επιδεικνύοντας επίσημα την τρίθυρη έκδοση του cee’d, το Kia Pro-cee'd. Ωστόσο δε σταματούν εκεί, αφού στο περίπτερό τους βρίσκεται και ένα πρωτότυπο coupe 2+2 θέσεων, από το οποίο μέχρι τώρα είχαμε δεί μόνο μία «τσιγκούνικη» φωτογραφία (Kia sport coupe concept).

Η «αδερφή» εταιρία Hyundai παρουσιάσει, με τη σειρά της, το νέο i30, το οποίο έχει ήδη ξεκινήσει τις πωλήσεις του στην ελληνική αγορά, καθώς επίσης και το Veloster, ένα πρωτότυπο σπορ όχημα 2+2 θέσεων.

Από τη Φρανκφούρτη δεν θα μπορούσε να λείπει και η Ferrari, που τα τελευταία χρόνια κάνει έντονη την παρουσία της σε κάθε μεγάλο διεθνές γεγονός; Ιδού λοιπόν η Ferrari 430 Scuderia, μια βελτιωμένη έκδοση της γνωστής μας «F430», που θα αποκαλύψει στο κοινό ο ίδιος ο Μίκαελ Σουμάχερ, απολαμβάνοντας παράλληλα τη «σύνταξή» του από τα κόκπιτ!

Το «παρών» στη Γερμανία δίνει και ο αντικαταστάτης του Maverick, που βασίζεται στο πρωτότυπο «Ιosis X» και λέγεται Ford Kuga. Ειδικά για τη Ford, στο περίπτερό της φιλοξενεί επίσης το πρωτότυπο Verve, που θα εξελιχθεί στον αντικαταστάτη του Fiesta, καθώς επίσης και τρεις νέες εκδόσεις των Mondeo, S-Max και Galaxy, εφοδιασμένες με οικολογικούς κινητήρες βιοαιθανόλης.

Η Jaguar, με τη σειρά της, παρουσιάζει τη νέα XF, αντικαταστάτη της S-Type, ενώ η Maserati μία σπορ έκδοση της Quattroporte με την ονομασία Sport GT S.

Το περίπτερο της Nissan κοσμείται από το ανανεωμένο Micra, καθώς και το Micra Colour + Concept show car, ένα πρωτότυπο όχημα, χρωματισμένο με μία εντυπωσιακή, νέα βαφή. Τα περισσότερα βλέμματα, πάντως, συγκεντρώνει το Mixim, ένα φουτουριστικό ηλεκτροκίνητο πρωτότυπο τριών θέσεων, με πόρτες που ανοίγουν προς τα επάνω.

Αρκετά πρωτότυπα οχήματα μας επιφυλάσσει και η Citroen, αρχής γενομένης από το C5 Airscape, ένα καλαίσθητο coupe-cabriolet με σκληρή, αναδιπλούμενη οροφή από ανθρακονήματα.  Στο ίδιο περίπτερο βρίσκεται το, ιδιαίτερης αισθητικής, C-Cactus, καθώς και μία έκδοση βιοαιθανόλης του C4, με την ονομασία BioFlex.

Πιστή στο ραντεβού της Φρανκφούρτης είναι και η Porsche, η οποία θα παρουσιάσει -πιθανότατα- την ανανεωμένη 911 (997), καθώς επίσης και δύο ακόμη όπλα, που θα εντυπωσιάσουν: Porsche 911 GT2 και Porsche 911 Turbo Cabriolet. Ενδιαφέρον επίσης παρουσιάζει η Cayenne Transsyberia και η υβριδική Cayenne η οποία, ουσιαστικά, θα θέσει τις βάσεις για μία νέα εποχή στη γερμανική εταιρία.

Αλλάζοντας περιβάλλον και κατεβαίνοντας σε περισσότερο μαζικές κατηγορίες, βλέπουμε εκεί και δύο mini μοντέλα, που ουσιαστικά είναι αδελφάκια, το Suzuki Splash και το Νέο Opel Agila, προτάσεις που φιλοδοξούν να πρωταγωνιστήσουν στις αγορές της Γηραιάς Ηπείρου. Το μήκος τους δεν ξεπερνά τα 3,7 μέτρα ενώ οι κινητήρες που χρησιμοποιούν είναι μικρού κυβισμού, 65 και 86 ίππων.

Όσο για τους Γάλλους, έφτασε πια η ώρα για την τρίτη γενιά της Renault Laguna, σε σεντάν και Sport Tourer εκδόσεις, που μπαίνει σε μια νέα φάση και θέλει να προσφέρει στη Renault μια δυναμική επιστροφή στη μεσαία κατηγορία. Η γκάμα των κινητήρων ξεκινά από τα 1,6 λίτρα -με το ήδη υπάρχον σύνολο των 110 ίππων- και συνεχίζει με δύο δίλιτρες εκδόσεις, 140 και 170 ίππων. Το λανσάρισμα της τετράθυρης έκδοσης στην ελληνική αγορά θα γίνει εντός του φθινοπώρου, με τα Sport Tourer και coupe να ακολουθούν στα μέσα και στα τέλη του 2008 αντίστοιχα.

Το κεντρικό έκθεμα στο περίπτερο της Seat είναι αναμφίβολα το νέο Altea Freetrack, ένα τετρακίνητο όχημα με δίλιτρο κινητήρα TSI, ισχύος 200 ίππων. Με τη σειρά της η Skoda παρουσιάζει τη νέα Fabia Combi, η Mazda το καινούριο «6» ενώ στο περίπτερο της Subaru τα βλέμματα μαγνητίζει το καινούργιο Impreza hatchback. Το συγκεκριμένο παρουσιάζεται προσωρινά στις ατμοσφαιρικές εκδόσεις των 1,5 και 2,0 λίτρων, αφήνοντας το τετρακίνητο STI των 300 ίππων για το 2008.

Δεσπόζουσα θέση στην έκθεση της Φρανκφούρτης κατέχει, παραδοσιακά, η Mercedes. Τα νέα μοντέλα που παρελαύνουν στο περίπτερό της είναι η station wagon έκδοση της καινούριας C-Class, η εντυπωσιακή C63 AMG, των 457 ίππων -ως απάντηση στη νέα BMW M3- μία υβριδική Β200 NGT με κινητήρα τεχνολογίας Bluetec, καθώς επίσης και μία ακόμα υβριδική diesel S-Class, με τετρακύλινδρο κινητήρα 2,2 λίτρων-200 ίππων, κατανάλωσης μόλις 6,3 λίτρων/100 χλμ.  

Η μεγάλη της αντίπαλος, BMW, αντιπαρατάσσει την ανανεωμένη σειρά 6, τη νέα Μ3, καθώς και τη σειρά 1 coupe, στην έκδοση 135i. Ακολούθως η Audi έχει το πολυαναμενόμενο νέο Α4, το θηριώδες RS6 με κινητήρα V10 άμεσου ψεκασμού, 580 ίππων, καθώς επίσης και την  ανανεωμένη ναυαρχίδα της, Α8.

Ως παραλλαγή γύρω από το ίδιο θέμα, τη νέα BMW M3, η Lexus έχει να αντιπροτείνει το IS 500 -πρώην IS-F- ένα μοντέλο 420 ίππων, εφοδιασμένο με πεντάλιτρο κινητήρα V8. Στον αντίποδα, η Fiat έφερε το 500, ένα μοντέλο που αναμένεται να προκαλέσει αίσθηση δυσανάλογη του μεγέθους του. Επιπροσθέτως, η ιταλική εταιρεία  παρουσιάζει το πρωτότυπο Grande Punto Abarth SS των 180 ίππων, καθώς επίσης και ένα ακόμα πρωτότυπο που βασίζεται στο Panda, με την ονομασία Aria.

Τελειώνοντας, θα ήταν παράλειψη να μην αναφερθούμε στο Volkswagen Tiguan, που περιστοιχίζεται από έξι νέα μοντέλα της VW, εφοδιασμένα με νέους κινητήρες diesel, τεχνολογίας «Blue Motion».

Αυτά, βεβαίως, δεν είναι παρά μόνο η αρχή. Μείνετε συντονισμένοι, γιατί τα καλύτερα έρχονται…

Περισσότερες φωτογραφίες…

 

 

 

 

 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!