Με αφορμή την φετινή επέτειο του εμβληματικού Renault 4L, το γαλλικό εργοστάσιο αναμένεται να αναβιώσει το θρυλικό μοντέλο του παρουσιάζοντας προς τα τέλη της χρονιάς που διανύουμε τη σύγχρονη αλλά πλήρως ηλεκτρική, για την περίσταση, εκδοχή του.
Το Renault 4L είναι βέβαιο πλέον ότι θα ακολουθήσει τη… μοίρα του Renault 5, το οποίο θα πάρει ξανά σάρκα και οστά υπό τη μορφή ενός σύγχρονου ηλεκτρικού σούπερ μίνι μοντέλου – κάτι που επιβεβαιώθηκε με πάσα επισημότητα μετά και την πρόσφατη παρουσίαση του σχετικού πρωτοτύπου από τον Luca de Meo, τον νέο επικεφαλής του γαλλικού ομίλου.
Όπως έχει ήδη διαρρεύσει, η Renault σκοπεύει να αναβιώσει τον μύθο του εμβληματικού 4L παρουσιάζοντας στα τέλη της χρονιάς – ενδεχομένως τον προσεχή Νοέμβριο – μια σύγχρονη εκδοχή του, που θα κινείται αποκλειστικά με την αρωγή μπαταριών και ηλεκτροκινητήρα.
Σύμφωνα με τις έως τώρα πληροφορίες, η έκδοση παραγωγής του σύγχρονου Renault 5 αναμένεται να μπει στην αγορά το 2023, ενώ το επίσης ηλεκτρικό Renault 4L δύο χρόνια αργότερα. Θα βασίζεται δε, όπως και το πρώτο, στο νέο δάπεδο CMF-B του Groupe Renault αξιοποιώντας πολλά από τα ιδιαίτερα σχεδιαστικά γνωρίσματα του αρχέτυπου μοντέλου.
Επί της ουσίας, το Renault 5 θα ενταχθεί στην κατηγορία των hot hatches και το νέο Renault 4L σε εκείνη των compact crossover, ένα σκαλί πιο χαμηλά από το επερχόμενο μέσα στο 2020 Megane eVision.
Με 8.135.424 μονάδες παραγωγής από το 1961 ως το 1992, το Renault 4L υπήρξε ένα από τα πιο επιτυχημένα μοντέλα της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας, στο σύνολό της.
Διαβάστε επίσης: Renault 4L – ο αντίπαλος του Citroen 2CV